سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازرس کل استان قزوین:

بازگشت ۲۰۰ میلیارد تومان به بیت المال

بازرس کل استان قزوین در جمع خبرنگاران از بازگشت ۲۰۰ میلیارد تومان به بیت المال در بازرسی‌ها خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، آقا علیخانی بازرس کل استان که به مناسبت هفته قوه قضاییه به میان خبرنگاران آمده بود گفت: سال گذشته ۲۰ مورد بازرسی برنامه‌ای و همچنین ۵۰ مورد بازرسی موردی داشتیم که در این زمینه بیش از ۱۴۰ نفر به تخلفات معرفی و ۶۰ نفر از این افراد هم به داسرا‌ها و دادگاه‌ها معرفی شدند.

به گفته آقا علیخانی، در بازرسی‌های انجام شده بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از اموال بیت المال اعاده و در کنار آن ۱۴۰ هکتار اراضی مربوط به منابع طبیعی به بیت المال بازگردانده شد.

وی در ادامه گفت: ۳۰ درصد شکایت‌های دریافتی به این دستگاه نظارتی، مربوط به شهرداری هاست که از حیث فراوانی بیشترین حجم شکایت‌ها را به خود اختصاص داده است.

بازرس کل استان گفت: شهرداری قزوین با ۴۰ مورد بیشترین شکایت دستگاه‌های دولتی و عمومی این استان در سال ۹۷ را به خود اختصاص داده است.

آقا علیخانی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، تأمین اجتماعی و بانک‌ها دیگر دستگاه‌هایی هستند که بیشترین شکایت‌ها را طی سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند.

به گفته وی، بیشترین گزارش‌ها و اعلانات به بازرسی کل استان در سال گذشته نیز مربوط به اداره کل صنعت، معدن و تجارت، استانداری، شهرداری‌ها، منابع طبیعی، آب منطقه‌ای و شهرداری الوند بوده است.

انتهای پیام/ک

نشست خبری بازرس کل استان قزوین 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.