مجموعه دستگاه قضایی استان قزوین بمناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه با حضور در گلزار شهدای قزوین با شهدا تجدید میثاق و به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان در مراسم غبار روبی مزار شهدا به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: مدیران باید شهید بهشتی را شاخص در عملکرد خود قرار دهند چرا که او با علم و دانش فراوانی که داشت به راحتی در مقابل فتنه‌ها فریب نمی‌خورد و تسلیم نمی‌شد.

حجت الاسلام قدرتی افزود: تمام سعی آن شهید گرانقدر اجرای تکلیف بود، برای خوشامد دیگران سخنی نمی‌گفت و بخاطر ترس از دیگران نیز سکوت نمی‌کرد.

وی اضافه کرد: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند اگر قوه قضائیه اصلاح شود تمام بخش‌ها اصلاح می‌شود بر این اساس سلامت نظام به سلامت قوه قضائیه باز می‌گردد، تحرک و پویایی سایر قوا وابسته به پویایی این قوه است.

رئیس کل دادگستری استان گفت: دستگاه قضائی به فرموده مقام معظم رهبری دستگاهی است که باید صدردرصد انقلابی باشد یعنی باید آراء و احکام عادلانه، منصفانه، قاطع و شجاعانه صادر شود و در آن به خطوط سیاسی توجه نگردد که اگر سیاست در دستگاه قضا جا باز کند عدالت از این دستگاه خارج خواهد شد، بنابراین سیاست در دستگاه قضا جایی ندارد.

رئیس کل دادگستری استان گفت: شعار رئیس قوه قضائیه تحول در این قوه است بنحوی که بنا به دستور آیت اله رئیسی تمام دادگستری‌ها در کشور در حال استخراج قوانینی هستند که دارای ابهام، سکوت، تعارض، اجمال و یا خلاف مسائل شرعی و مصالح کشور باشند.

انتهای پیام/ک

آغاز برنامه های هفته قوه قضاییه در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.