سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ملایر خبر داد؛

رتبه نخست ملایر در جذب تسهیلات اشتغال زایی

فرماندار ملایر گفت: شهرستان ملایر در جذب تسهیلات اشتغال زایی رتبه نخست را در استان همدان به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، باب الله فتحی فرماندار ملایر در نشست خبری  با  اصحاب رسانه با بیان اینکه شهرستان ملایر در جذب حداکثری تسهیلات اشتغال زایی از منبع صندوق توسعه ملی بالاترین رتبه را در استان همدان  کسب کرده است،گفت:  در سال جاری از ۴۹۰ میلیارد ریال قرار داد بسته شده، ۴۰۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به سند توسعه شهرستان ملایر،گفت: این سند  با ۴۳ عنوان تهیه و برای تشویق به سرمایه گذاری در بخش مبل و منبت و انگور ملایر  است.

وی با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور در بهمن ماه سالجاری به شهرستان ملایر، گفت: در  این سفر از شهرک صنعتی مبل و منبت بازدید و دو واحد تولیدی فروسیلیس در جوکار افتتاح شد.

باب الله فتحی با اشاره طرح های پیش بینی شده برای سال آینده در ملایر،گفت:  جذب اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی برای ترمیم خطوط توزیع نیروی برق شهرستان، احداث یک واحد پست برق ۶۳ کیلو واتی، ساخت ۴ مجتمع  آب رسانی برای ۶۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر از جمله طرح های مهم برای شهرستان ملایر در سال آینده  است.

فرماندار ملایر در ادامه افزود: تخصیص اعتبارات مناسب برای تکمیل پارک صلح ملل، ساخت نمایشگاه دائمی مبل و منبت ملایر  نیز از دیگر  اقدامات پیش بینی شده برای شهرستان ملایر در سال ۹۸ است.

وی  با اشاره به زمان بهره برداری از طرح های مذکور،گفت: عملیات اجرایی این پروژه ها از سال آینده آغاز  و تا سه سال به بهره برداری می رسند.

 وی با بیان اینکه در سال جاری شهرستان ملایر شاهد اتفاقات خوب و بزرگی از جمله ثبت جهانی انگور بوده است، افزود: ثبت جهانی انگور ملایر در سازمان خوار و بار ملل متحد (فائو) به عنوان یک میراث مهم کشاورزی با تلاش باغداران  و حمایت مسئولان شهرستان و استان به ثمر نشست.

وی به با اشاره به رویداد‌های مهم دیگر این شهرستان در سال جاری گفت: برگزاری جشن‌های مختلف فرهنگی و هنری به ویژه برگزاری کنسرت‌های موسیقی و برگزاری جشنواره‌ی مبل و منبت از جمله این برنامه ها بوده است.

فرماندار ملایر افزود: برگزاری یادوراه های شهدا  با همکاری  سپاه و بسیج و بنیاد شهید، از اقدامات مهم در عرصه فرهنگی در شهرستان ملایر بوده است.

انتهای پیام/د.ا

رتبه اول ملایر در کسب تسهیلات اشتغال زایی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.