جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ملایر گفت: در سال جاری یک هزار و ۱۱۴ دانش‌آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام می‌شوند.

اعزام دانش آموزان ملایری به راهیان نوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی مرتضی زنگنه، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: اردو‌های راهیان نور حرکتی فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با هشت سال دفاع مقدس و فداکاری شهدا و ایثارگران کشور است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری نیز اردو‌های راهیان نور در  شهرستان در حال برگزاری است گفت: در این زمینه گروه‌های مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی و اقشار مختلف به این اردو‌ها اعزام شدند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ملایر از اعزام یک هزار و ۱۱۴ دانش‌آموز دختر و پسر ملایری در سال جاری به مناطق عملیاتی راهیان نور خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۸۴ دانش‌آموز به مناطق عملیاتی غرب و بقیه نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

زنگنه با اشاره به اینکه ۵۵۰ دانشجوی ملایری در روز‌های پایانی سال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند، گفت: در این زمینه در دو مرحله از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه دانشجویان به مناطق جنوب اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از ۱۴ تا ۱۸ اسفند ماه ۲۰۰ دانشجوی پسر و از ۱۸ تا ۲۱ اسفندماه نیز ۳۵۰ دانشجوی دختر به این مناطق اعزام می‌شوند، یادآور شد: این دانشجویان از دانشگاه‌های ملی، آزاد و پیام نور هستند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اعزام ۱۸۰ نفر از اقشار مختلف مردم ملایر در قالب بسیج محلات به اردو‌های راهیان نور در ایام نوروز خبر داد و افزود: این افراد در قالب چهار اتوبوس به مدت ۴ روز به جنوب کشور اعزام می‌شوند.

زنگنه ادامه داد: سهمیه امسال ما در راهیان نور ۲ هزار و ۱۰۰ نفر بوده که با اعزام آخرین گروه در ایام نوروز اردو‌های راهیان نور امسال به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ب

اعزام ۵۵۰ دانشجوی ملایری به مناطق عملیاتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.