معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: ۱۸۰۴ دانش‌آموز دختر و پسر در قالب ۱۰ دوره اردوی راهیان نور از استان به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

اعزام  دانش‌آموزان همدانی به اردوی راهیان نوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی رستمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد:به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اعزام ۱۰ دوره اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور را داریم و این اردو‌ها از امروز با اعزام ناحیه رزن آغاز شده  و تا ۱۴ بهمن ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: تمام نواحی در این اردو‌ها شرکت کرده و از هرناحیه ۲۵۰ دانش آموز از مقاطع دبیرستان و دوم متوسطه در اردو حضور دارند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: استان همدان در سال ۹۷ حدود ۸ هزار سهمیه اعزام داشته که تا به امروز حدود ۵ هزار و ۸۰۰ نفر آن در قالب کاروان‌ها و عناوین مختلف در مناسبت‌های گوناگون اعزام شده‌اند.

رستمی به اقدامات دشمن برای ایجاد اخلال و خدشه در جشن‌های انقلاب، اشاره کرد و افزود: ما با تمام توان برنامه‌های فرهنگی مختلف را اعم از جشن‌های بزرگ انقلابی، به کوری چشم دشمنان برگزار خواهیم کرد که این برنامه‌ها با محتوا‌های خادمین شهدا و مدافعین حرم اجرا می‌شوند.

وی ادامه داد: برای کادر سازی نظام اسلامی بهترین مرحله اردو‌های راهیان نور است که جوانان باید حضور داشته باشند تا پایه‌های نظام را مستحکم‌تر کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) در پایان ادامه داد: هر کجا نظام به مشکل برخورده، شهدا به کمک ما آمده‌اند و باعث استحکام این نظام شده‌اند.

انتهای پیام/ب

اعزام ۱۰ دوره اردوی راهیان نور از همدان به مناطق عملیاتی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.