نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

رفع موانع موجود بر سر راه جهانی شدن منبت ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از رفع موانع موجود بر سر راه جهانی شدن صنعت منبت ملایر و سرعت گرفتن این روند خبر داد.

رفع موانع موجود بر سر راه جهانی شدن صنعت منبت ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشستی که اخیرا با محمدیان معاون سازمان صنایع دستی و میراث فرهنگی درباره جهانی شدن صنعت منبت ملایر برگزار شد، گفت: ایشان قول مساعد داد که پرونده جهانی شدن صنعت منبت ملایر با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی با اشاره به قول مساعد معاون اول رئیس جمهور در سفر سال گذشته به این شهرستان مبنی بر جهانی شدن صنعت منبت در سال ۹۸ ابراز کرد: با توجه به قول مساعد جهانگیری سازمان میراث فرهنگی موظف است که پرونده جهانی شدن صنعت منبت ملایر را با سرعت و‌جدیت بیشتر پیگیری کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع موانع موجود بر سر راه جهانی شدن صنعت منبت ملایر بیان کرد: فعال نبودن بانوان در این عرصه، استفاده نکردن از نماد‌های نامگذاری و نبود المان ها در سطح شهر،  ضرورت حذف دستگاه‌های cnc و لزوم استفاده از طرح‌های جدید و داخلی را از جمله اشکالات سازمان میراث فرهنگی در پرونده جهانی شدن منبت ملایر بود که هم‌اکنون همه این موارد در دست اقدام است.

آزادی‌خواه بیان کرد: در این جلسه مقرر شد یک گروه تخصصی از تهران برای بررسی بیشتر و بازنگری پرونده جهانی شدن صنعت منبت به ملایر بیایند و اقدامات انجام شده را بازنگری کنند.

انتهای پیام/د.ا

پرونده ثبت جهانی منبت ملایر سرعت می‌گیرد

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.