رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پژمان جعفری،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: طرح آرامش بهاری امسال نیز در بقاع متبرکه و آستان امامزادگان شاخص شهرستان با هدف استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی بقاع برای مردم و مسافران نوروزی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در ۱۰ مکان این شهرستان برگزار می‌شود اضافه کرد: این مکان‌ها شامل تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، امامزاده عبدالله ملایر، امامزاده‌ ابراهیم طجر سامن، مقبره سیف‌الدوله و امامزاده عبدالله روستای مهرآباد، امامزاده علی‌اکبر روستای کرکان، امامزاده روستای پیروز، آورزمان و داویجان و دریاچه کوثر خواهد بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه ۱۰ مبلغ نیز در طرح آرامش بهاری به بقاع متبرکه اعزام می‌شوند ابراز کرد: این مبلغان شامل ۶ مبلغ بومی و چهار مبلغ اعزامی هستند.

وی از برپایی خیمه‌های معرفت همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری خبر داد و افزود: برپایی غرفه مشاوره، پاسخ به مسائل شرعی غرفه ویژه کودکان، عفاف و حجاب و جوایز و بسته‌های فرهنگی به کودکان شرکت‌کننده در طرح‌ها، مسابقات قرآن و نقاشی  از برنامه‌های خیمه‌های معرفت است.

جعفری نصب بنر، برگزاری نماز جماعت، توزیع بروشور با موضوعات عفاف و حجاب، ترویج فرهنگ وقف و معرفی بقاع متبرکه استان و شهرستان را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این طرح دانست.

وی با بیان اینکه این طرح از ۲۹ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین‌ ماه در ملایر برگزار می‌شود ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر یادآور شد: ویژه‌برنامه‌ سال تحویل نیز با پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و توزیع بسته‌های متبرک با حضور گسترده مردم مانند سال‌های گذشته در بقاع متبرکه شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی از کمک‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در آستانه سال نو به تعداد ۴۰ نفر از افراد نیازمند در راستای نیت واقف خبر داد و گفت: در این زمینه ۸ میلیون تومان به این افراد کمک شده است.

انتهای پیام/ ش

اعزام  ۱۰ مبلغ در طرح  آرامش بهاری به بقاع متبرکه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.