سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب بیش از ۵ هزار سرمایه گذار درشهرک‌های صنعتی فارس

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ۵ هزار و ۹۷۰ سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی فارس فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با بیان اینکه شهرک‌ها و نواحی صنعتی، مولود انقلاب بوده و با هدف توسعه فعالیت بخش خصوصی در بخش‌های مختلف پایه گذاری شده است، از جذب بیش از ۵ هزار و ۹۷۰ سرمایه‌گذار در فارس طی چهار دهه گذشته خبر داد.

وی گفت: این تعداد سرمایه گذار تاکنون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قرارداد‌های خود را منعقد و بیش از هزار و ۷۰۰ هکتار زمین به این سرمایه گذاران واگذار شده.

فتوحی افزود: در حال حاضر ۲ هزار و ۹۷۵ واحد بهره بردار با اشتغال زایی افزون بر ۳۴ هزار و ۷۰۰ نفر در شهرک‌های صنعتی استان مشغول به فعالیت و تولید هستند.

وی افزود: در این واحد‌ها ۲۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و ۲ هزار و ۹۹۶ واحد صنعتی هم در مرحله ساخت و ساز قراردارد.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ در شهرک صنعتی بزرگ شیراز هم گفت: در شهرک‌های صنعتی فارس بیش از ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفرکه بیمه شده مستقیم تامین اجتماعی هستند به صورت پایدار مشغول به کار هستند.

جواد باصری افزود: شهرک صنعتی شیراز تنها شهرک صنعتی در کشور است که خدماتش به صورت الکترونیک به صنعتگران ارائه می‌شود.

در استان فارس، زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی قبل از انقلاب وجود نداشت و به برکت پیروزی انقلاب هم اکنون ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی ایجاد و فعال شده است.
انتهای پیام/م

فعالیت بیش از ۵ هزار سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.