استاندار فارس گفت: طی ایام دهه فجر ۳ هزار و ۴۰ میلیارد تومان طرح به افتتاح و بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۳ هزار و ۴۰ میلیارد تومان طرح در فارس/ افتتاح کارخانه فولاد و تولید کاغذ خرامه با حضور وزیر صمتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: بیش از هزار و ۷۰ طرح در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۴۰ میلیارد تومان در استان فارس به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: افتتاح سردخانه هزار و ۱۰۰ تنی در شهرک صنعتی شیراز، افتتاح مترو میدان امام حسین (ع)، بهره برداری از تقاطع غیر همسطح امیر کبیر، افتتاح تقاطع جوادیه در شمال شهرستان شیراز، افتتاح کارخانه نوین ابان در شهرک صنعتی، بهره برداری از بزرگراه مرودشت_درودزن، افتتاح بیمارستان قائمیه، بهره بردازی از دانشگاه پیراپزشکی جهرم از شاخص‌ترین پروژه‌های ایام دهه فجر در استان فارس است.

رحیمی ادامه داد: همچنین با حضور وزیر کارخانه فولاد و کارخانه تولید کاغذ در شهرستان خرامه به بهره برداری خواهند رسید.

استاندار فارس اضافه کرد: بهره‌برداری از فاز ۴ کاشی آباده با سرمایه‌گذاری ۱۳۲ میلیارد تومانی و اشتغالزایی ۲۴۰ نفری و افتتاح شرکت نوین آباد فن آور در دستور کار قرار گرفته است.

وی، جشنواره نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در استان را یکی از برنامه‌های شاخص دهه فجر در استان عنوان کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی فارس در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و به تبیین دستاورد دستگاه متبوع خود خواهند پرداخت.

رحیمی با بیان اینکه پیشرفت هر پروژه‌ای نیازمند اعتبار است و اعتبار دولتی نیز نیازمند رونق اقتصادی است، تصریح کرد: هم‌اینک دو هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در فارس وجود دارد که در کوتاه مدت تکمیل همه آن‌ها سخت است، اما تلاش ما براین است که پروژه‌های نیمه تمام را بر مبنای اثرگذاری در زندگی مردم اولویت‌بندی کنیم.
انتهای پیام/م

افتتاح بیش از هزار طرح در دهه فجر

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار