مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برنامه ریزی برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی رستم خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس پس از بازدید از ناحیه صنعتی شهرستان رستم گفت: طرح تامین آب آشامیدنی و ساختمان نگهبانی این شهرک صنعتی با پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی درحال اجرا است و تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی از برنامه این شرکت برای اجرای طرح روسازی و آسفالت جاده دسترسی به طول یک کیلومتر خبر داد و افزود: برآورد‌های این طرح انجام و بزودی مراحل انتخاب پیمانکار نیز از طریق فرآیند مزایده انجام خواهد شد.

فتوحی بر لزوم اصلاح رده بندی زیست محیطی این ناحیه صنعتی با هدف استقرار گستره وسیعی از صنایع، ادامه داد: در این زمینه مذاکراتی با اداره کل حفاظت محیط زیست انجام و امیدواریم که در این زمینه مساعدت لازم انجام شود.

وی با اشاره به اعمال مشوق‌های سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی رستم از کاهش سهم پرداخت نقدی به ۵ درصد و افزایش مدت پرداخت اقساط به ۴۸ ماه در این ناحیه صنعتی خبر داد.

فتوحی اظهار کرد: سرمایه‌گذاران به‌شرط بهره‌برداری طی برنامه زمان‌بندی و نیز ایجاد اشتغال بر اساس جواز تأسیس تا سقف ۷۰ درصد از اسناد تعهدی آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: در ناحیه صنعتی رستم با مساحت ۲۶ هکتار ظرفیت استقرار ۸۵ واحد صنعتی با پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای ۴۲۵ نفر و در حال حاضر ۶ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقدشده و در قالب این قرارداد‌ها ۱ هکتار زمین نیز واگذار شده است.
انتهای پیام/م

مشوق سرمایه گذاری تا سقف ۷۰ درصد در ناحیه صنعتی رستم

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار