مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص حداکثر مشوق‌های سرمایه گذاری برای متقاضیان بخش تولید و صنعت در شهرک صنعتی خنج خبرداد.

شتاب در توسعه خنج با اختصاص مشوق‌های جدید سرمایه گذاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه رفع موانع و مشکلات شهرک صنعتی خنج گفت: برای حمایت از سرمایه گذاران و تحقق اقتصاد مقاومتی، مشوق‌هایی مانند کاهش سهم پرداخت نقدی به ۵ درصد و افزایش مدت پرداخت اقساط به ۴۸ ماه در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: متقاضیان و سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی به شرط بهره برداری طی برنامه زمان بندی و نیز ایجاد اشتغال بر اساس جواز تاسیس تا سقف ۹۰ درصد از اسناد تعهدی شان بازگردانده خواهد شد.

فتوحی با بیان اینکه ایجاد شهرک صنعتی خنج با هدف ایجاد زیرساخت‌های استقرار واحد‌های صنعتی و اشتغال پایدار در این شهرستان و ظرفیت سازی برای توسعه صنعتی انجام شده است، گفت: این شهرک صنعتی بستر‌های لازم را برای جذب سرمایه‌های فعالان اقتصادی شهرستان خنج در سایر نقاط کشور و سرمایه گذاران خنجی مقیم کشور‌های حاشیه خلیج فارس فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری اعمال شده امیدواریم سرمایه گذاران از این فرصت برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در این شهرستان استفاده بهینه کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه شهرک صنعتی خنج دارای ۹۴ هکتار مساحت است، گفت: در فاز نخست این شهرک ۱۰ هکتار زمین صنعتی برای استقرار واحد‌های صنعتی با پیش بینی اشتغال ۲۶۳ نفر فراهم شده است.

وی تصریح کرد: متناسب با استقرار واحد‌های صنعتی، فاز‌های بعدی نیز در این شهرک صنعتی عملیاتی خواهد شد.
انتهای پیام/م

تسریع در تامین پایدار آب شهرک صنعتی خنج

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار