مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برنامه ریزی برای تامین پایدار آب شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت از طریق خط انتقال آب از سد درودزن خبر داد.

برنامه ریزی برای تامین پایدار آب شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت/انعقاد ۶۷ قرارداد با سرمایه گذارانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه با صنعتگران شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت، گفت: مجوز تخصیص آب شهرک صنعتی از سد درودزن صادر و امیدوراریم با اجرای خط انتقال بستر مناسبی برای تامین پایدار آب شهرک صنعتی فراهم شود.

وی، بر ساماندهی تصفیه خانه این شهرک صنعتی و اصلاح برخی فرآیند‌ها در این تصفیه خانه تاکید کرد و افزود: واحد‌های صنعتی نیز موظف به انجام عملیات پیش تصفیه هستند و در این زمینه بر وضعیت فاضلاب خروجی واحد‌های صنعتی نظارت دقیق انجام خواهدشد.

فتوحی در ادامه از ایجاد اشتغال برای افزون بر ۲۹۰ نفر در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت خبر داد و گفت: تاکنون به ۶۷ سرمایه گذار در این شهرک صنعتی زمین واگذار شده که از این تعداد ۲۲ واحد دارای پروانه بهره برداری هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت به دلیل نزدیکی به بزرگراه و راه آهن شیراز- اصفهان، دارای توجیه اقتصادی بالایی است.

وی افزود: از ۵۱ هکتار اراضی موجود در این شهرک صنعتی، ۳۳ هکتار صنعتی است که از این میزان، ۲۶ هکتارآن واگذار شده و تنها ۸ هکتار باقیمانده است.

فتوحی با بیان اینکه ۴۲ واحد صنعتی نیزدرشهرک فتح آباد در مرحله ساخت و ساز است گفت:درصورت استقرارو بهره برداری از همه واحد‌های صنعتی ظرفیت ایجاد اشتغال برای افزون بر ۸۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

وی، از اجرای طرح افزایش ظرفیت تامین برق این شهرک صنعتی خبرداد و گفت: امیدوراریم با رفع معارضین در مسیر اجرای این طرح و تکمیل و بهره برداری از این طرح در ماه‌های آینده بستر مناسبی برای تامین پایدار برق فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه این شهرک صنعتی دارای امکانات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز، مخابرات، تصفیه خانه و شبکه فاضلاب است،  تصریح کرد: ایستگاه آتش نشانی این شهرک صنعتی نیز راه اندازی شده است.
انتهای پیام/م

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار