سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوب درس خواندن، راه مبارزه با جنایتکاران

امام جمعه باغملک در جشن انقلاب دبیرستان فضیلت این شهرستان گفت: راه مبارزه با جنایتکاران عالم خوب درس خواندن است.

حجت الاسلام والمسلین علی هاشمی نژاد،  امام جمعه باغملک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: شرح ابعاد چگونگی وقوع انقلاب اسلامی در ساعت‌ها سخن و هزاران کتاب نمی‌گنجد، زیرا ابعاد آن بسیار وسیع است.

وی افزود: انقلاب اسلامی حاصل تلاش نوجوانان و جوانان در سال ۵۷ بود که با پیروی از امام خمینی (ره) و ثبت و انتشار سخنان او توانستند جنبش عظیم مردمی را به نتیجه برسانند.

هاشمی نژاد عنوان کرد: کلمات هر گوینده‌ای برای شرح انقلاب اسلامی کم و ناقص است، اما در یک جمله می‌توان گفت که انقلاب اسلامی فریاد مظلومین بود که بر سر ظالمین زده شد و امام خمینی (ره) یک قدرت ماورای طبیعی است که در تمام تاریخ حکمرانی می‌کند.

امام جمعه باغملک در پایان با مخاطب قرار دادن دانش آموزان گفت: اگر می‌خواهید به قدرت حقیقی دست یابید و در عرصه‌های جهانی بدرخشید باید بسیار مطالعه کنید آنگاه می‌توانید راه حق را تشخیص دهید چرا که راه مبارزه با جنایتکاران خوب درس خواندن است لذا به معلمان خود رجوع کنید و پاسخ پرسش‌های خود را بیابید.

ختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت شهادت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: انقلاب اسلامی زمینه بروز استعداد‌های دانش آموزان را در دورترین مناطق ایران اسلامی فراهم کرده است و ما امروز شاهد شکوفایی خلاقیت‌های دانش آموزانمان در مدارس هستیم.

نیک مقام افزود: امیدوارم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه شما دانش آموزان آینده درخشانی پیش رو داشته باشید و در همه ابعاد زندگی موفق باشید.

گفتنی است؛ در پاییان مراسم از خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی در باغملک تقدیر شد و  همچنین دانش آموزان ممتاز دبیرستان فضیلت تشویق شدند.

برپایی نمایشگاه فرهنگ بومی و غرفه عرضه کتاب و اجرای سرود و موسیقی سنتی از بخش‌های جنبی جشن انقلاب دبیرستان فضیلت بود.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.