مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: تعمیق تفکر انقلابی و روحیه انقلابی در دانش آموزان تقویت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: دهه فجر از مه مترین فرصت‌های تربیتی است که می‌توان دانش آموزان را با زحماتی که برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی کشیده شده آشنا کرد و دستاورد‌های آن را توضیح داد.

وی افزود: ارائه آثار زیبا و هنری از گذشته ایران در حکومت پهلوی و دستاورد‌های ۴۰ ساله در نمایشگاه مدرسه انقلاب، بیانگر این است که دانش آموزان با توانمندی و استعداد خود می‌توانند آرمان‌های والای جمهوری اسلامی ایران را به خوبی درک کرده، بدان معتقد باشند و آن را پاس دارند.

عبدی پور تصریح کرد: تقویت روحیه انقلابی، تعمیق تفکر انقلابی و شناخت کافی از انقلاب در دانش آموزان از برنامه‌های مهم و مورد توجه حوزه تربیتی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی در مدارس و در دهه فجر است. با تلاش و توانمندی دختران انقلابی دبیرستان نمونه دولتی فرهیختگان، نمایشگاه مدرسه انقلابدر این دبیرستان آغاز به کار کرد.

عبدی پور در ادامه افزود: این نمایشگاه با موضوع "دیروز ما، امروز ما و فردای ما"، در 3 غرفه مجزا به بررسی وضعیت گذشته کشور از زمان پهلوی تا انقلاب جمهوری اسلامی ایران و آینده کشور با راوی گری دانش آموزان مستعد در قالب عکس، پوستر، فیلم و دست سازه‌های دانش آموزی پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان با بیان اینکه دانش آموزان از نظر سنی سال‌ها از پیروزی انقلاب فاصله دارند، اظهار کرد: مشارکت دانش آموزان در فعالیت‌های انقلابی و آشنایی نسل پنجم با دستاورد‌های انقلاب حرکتی ارزنده است که با همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی صورت پذیرفته است.

گفتنی است؛ در نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان نمونه دولتی فرهیختگان به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه، غرفه مادر در فضایی معنوی شهادت حضرت زهرا( س) را به تصویر کشید.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.