سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنگ گلبانگ انقلاب در ۶هزار۸۰۰ مدرسه سیستان و بلوچستان نواخته می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان گفت: زنگ گلبانگ انقلاب در روز ۱۳ بهمن ماه سال جاری در ۶هزار۸۰۰ مدرسه استان نواخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان  اظهار داشت: با توجه به اینکه ۱۲ بهمن ماه امسال مقارن با روز جمعه شده است، زنگ انقلاب روز شنبه ۱۳ بهمن ماه در مدارس استان نواخته می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) و دستاورد‌های انقلاب به دانش آموزان است عنوان کرد: برنامه محوری زنگ انقلاب در سالن ذورالفقار آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش در اجرای برنامه‎های خود اهداف امام (ره) و مقام معظم رهبری را سرلوحع کار خود قرار داده است البته این امر نه تنها با تلاش دانش آموزان بلکه به یاری والدین امکان پذیر خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برنامه‎های آموزش و پرورش در سطح مدارس سیستان و بلوچستان بر اساس انتقال آموزه‎های دینی، فرهنگ دینی و انقلاب اسلامی شکل گرفته که آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای انتقال ارزش‎های انقلابی و دینی به نسل آینده به کار برده است.

 

انتهای پیام/پ

نواخنه شدن زنگ انقلاب در مدارس سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.