سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه گردشگری در حمیدیه با برگزاری جشنواره سبزیجات و گل و گیاه

سرپرست فرمانداری حمیدیه گفت: برگزاری جشنواره سبزیجات و گل و گیاه نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری در این شهرستان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره سبزیجات و گل و گیاه حمیدیه که با حضور جمعی از مسئولان ادارات شهرستان برگزار شد، به برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره جهت معرفی ظرفیت های شهرستان حمیدیه تاکید نمود.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان حمیدیه بیان کرد: این شهرستان از دیرباز حاصلخیز بوده و وجود نهرها و رودخانه کرخه آن را متمایز و به یکی از قطب های کشاورزی تبدیل کرده است و سبزیجات، گندم و برنج بیش ترین محصولاتی هستند که این شهرستان کشت می شوند.

هاشمی به ظرفیت های موجود در بخش‎های کشاورزی، صنایع دستی، میراث فرهنگی و منابع طبیعی شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: برگزاری جشنواره سبزیجات و گل و گیاه علاوه بر ایجاد فضای اشتغال، نقش بسزایی در توسعه گردشگری و جذب گردشگران در شهرستان را دارد.

سرپرست فرمانداری حمیدیه در پایان خواستار همکاری تمام دستگاه های اجرایی در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره شد و بر استفاده از پتانسیل های شهرستان جهت معرفی ظرفیت های موجود در کنار برنامه فوق الذکر تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشنواره گل و گیاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.