نخستین نمایشگاه ملی گل و گیاه در شهرستان بابلسر بمنظور افزایش رونق بازار تولیدکنندگان در شب عید گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مرتضی شفیعی شهردار بابلسر گفت: این جشنواره با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح بین شهروندان و نیز استفاده از گونه‌های مختلف گیاهی به ویژه گل‌های زینتی و آشنایی با دارو‌های گیاهی به میزبانی شهرداری و شورای این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره گل‌ها و گیاهان آپارتمانی زینتی و گل‌های فصلی و صنایع دستی مرتبط با گل و گیاه و سوغات از شهر‌های مختلف مازندران در ۱۵۰ غرفه به نمایش گذاشته شده است.

شهردار بابلسر با بیان اینکه شهر بابلسر با توجه به اینکه زیستگاه مناسبی برای کاشت و پرورش گیاهانِ مختلف است، گفت: استفاده بهینه تاکنون از سرمایه گذاری در بخش گل و گیاه این شهرستان نشده است.

شفیعی افزود: جشنواره گل و گیاه در سطح کشور از جمله پر مخاطب‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری بوده و علاوه بر تاثیر مثبت فرهنگی و اجتماعی، نقش موثری در معرفی توانمندی‌ها و نوآوری‌های دست اندرکاران عرصه‌های تولید و صادرات و رونق بازار گل و گیاه داشته است.

وی گفت: نخستین جشنواره ملی گل و گیاه ۱۲ اسفند در مجتمع شهید عظیمی شهرستان بابلسر از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ آماده بازدید علاقمندان است.

مازندران در تولید گل و گیاه زینتی، شاخه بریده و آپارتمانی مقام‌های اول و دوم را در کشور داراست.

انتهای پیام/آ

برپایی جشنواره گل وگیاه در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.