سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از برپایی دومین جشنواره تخصصی گل و گیاه در سه پارک سنندج خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛هه‌تاو فریدونی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: گل و گیاه در ایجاد حس نگرش مثبت به زندگی، آرامش، احساس شادی و در آرامش روحی و روانی انسان‌ها تاثیرگذار است.

 وی افزود: این سازمان در آستانه فرا رسیدن سال نو و به مناسبت هفته منابع طبیعی با هدف ارتقاء سطح شادابی شهروندان در نظر دارد نسبت به برپایی جشنواره گل و گیاه  اقدام نماید.

  فریدونی بیان کرد: امسال جشنواره گل و گیاه در سه پارک سطح شهر سنندج و از تاریخ 15 لغایت 25 ماه جاری برگزار می‌شود.

 فریدونی اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان در سال گذشته از این جشنواره و در راستای حمایت از تولیدکنندگان در آستانه سال نو، امسال جشنواره گل و گیاه در پارک‌های سپیدار واقع در خیابان کشاورز، پارک دیدگاه جنب شهربازی سرپوشیده و پارک IT در بلوار شهید چمران برپا خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان، حمایت و تقویت توانمندی‌های تولیدکنندگان گل و گیاه، افزایش فرهنگ استفاده از گل و گیاه، آشنایی با مزایای آن و تاثیرات آن بر روحیه شهروندان  عنوان کرد.

فریدونی گفت:  شرکت‌های  تولیدکننده گل و گیاه که قصد حضور در این جشنواره را دارند؛ می‌توانند از امروز تا دهم ماه جاری با واحد امور قراردادهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری واقع در خیابان امام خمینی، روبروی گمرک، کوچه بیان و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس 33170382 تماس حاصل  نمایند.

انتهای پیام/ د م

برپایی جشنواره گل و گیا با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی شهروندان

 

برچسب ها: عکس طبیعت ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.