سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور مردم در مراسم بزرگ اربعین حسینی

امام جمعه خرمشهر گفت: مشکلات اقتصادی در جامعه نباید مانع حضور مردم در آیین بزرگ اربعین حسینی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: حذف روادید اربعین بین 2 کشور ایران و عراق باید به عنوان مطالبه عمومی محقق شود.

وی افزود: درحالی که ویزا بین کشورهای اروپایی حذف شده چرا بین دو کشور دوست و مسلمان باید روادید باشد.

امام جمعه خرمشهرگفت: وقتی مطالبه اربعین تبدیل به مطالبه عمومی ، بزرگان، علما و دانشگاهیان شود دولت باید برای اربعین هزینه کند.

حجت الاسلام موسوی فر افزود: برای برخی کارهای فرهنگی که هیچ خروجی ندارند همایش های میلیونی در کشور بر پا می شود اما برای حماسه اربعین و برای حذف روادید آن تلاش جدی نمی شود.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند شکوه اربعین را کاهش دهند گفت: سیاسی ترین اجتماع اربعین است به لحاظ اینکه بالغ بر 20 میلیون نفر در این همایش بزرگ حضور می یابند اما رسانه های غربی آن را پوشش نمی دهند چون خیلی سیاسی است.

امام جمعه خرمشهر  تاثیر مهم اربعین را ایجاد همدلی و رفع سوء تفاهم ها بین ملت ها بیان کرد و ادامه داد: یکی ازپیام های بسیار مهم اربعین این است که قدرت و توانایی یک امت را برای تحقق اهداف خود به خوبی روشن می کند و قدرت ملت های منطقه را به نمایش می گذارد.

حجت الاسلام موسوی فر افزود: الحمدالله امسال به رغم مشکلات اقتصادی در کشور تا روز گذشته بیش از یک میلیون نفر برای مشرف شدن به کربلا ثبت نام کردند.

انتهای پیام / د

برگزاری نمازجمعه خرمشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.