سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تجمیع دکل های مخابراتی در شیراز

عضو شورای اسلامی شهر شیراز یکی از راه‌های کاهش آسیب امواج مخابراتی و بی نظمی‌های بصری در شهر را، تجمیع دکل های مخابراتی در شیراز عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیروس پاک فطرت عضو شورای اسلامی شهر شیراز در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شیراز با محکومیت حمله تروریستی در اهواز، گفت: یکی از بحث‌های داغ در خصوص آسیب‌های ناشی از تشعشعات ابزار‌های مخابراتی، دکل مخابراتی است و یکی از راه‌های بهتر شدن پوشش در نقاط مختلف گسترش تعداد آن‌ها است.

وی ادامه داد: این کار باعث اشغال فضا توسط اپراتور‌ها و احداث دکل‌ها مختلف با اشکال مختلف و ارتفاعات متفاوت می‌شود بنابراین برای تولید درآمد پایدار برای شهرداری و حفاظت از جان شهروندان شیرازی از آسیب‌های امواج دکل‌ها و کاهش آلودگی بصری و بی نظمی، کاهش آسیب‌ها و مشکلات باید این دکل‌ها تجمیع شود.

پاک فطرت با اشاره به ۳۱۵ هزار دانش آموز و وجود ۲ هزار آموزشگاه در شیراز، گفت: جلب مشارکت خیران، مدرسه سازان، انجمن‌های مدرسه ساز در فارس و شیراز برای توسعه مدارس بسیار مهم است.

این عضو شورا اسلامی شهر شیراز ادامه داد: هم اکنون در ۱۴ درصد فارس و ۱۸ درصد در شیراز و برخی مناطق آن تا ۳۰ درصد مدارس غیر دولتی هستند، اما در مناطق ۳ و ۴ آن این میزان ۱۰ درصد است.

وی اضافه کرد: این درصد در حالی است که در این مناطق یکی کمبود فضای آموزشی و فرهنگی و و ورزشی استاندارد، سرویس حمل ورزشی نقل دانش آموزان و فرهنگیان و مسائل معیشتی معلمان است که باید به آن توجه شود.

پاک فطرت ادامه داد: ارتباط و هم اندیشی مدیران آموزش آموزش پرورش این استان و شهرداران نواحی می‌تواند در زیر ساخت‌های آموزش و فرهنگ شهروندی اثر گزار خواهد شد.

احمد تنوری رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز در بخش دیگری از این جلسه، خواستار توضیح شهردار در خصوص نحوه انتصاب اعضای شورای سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شد.

وی با قرائت تذکری خطاب به شهردار شیراز، گفت: شهرداری شیراز در تاریخ سوم اردیبهشت ۹۷ در نامه‌ای ادعا کرده است که اعضای شورا و هیات مدیره سازمان‌های وابسته به شهرداری تعیین شده‌اند حال انکه اینجانب به عنوان نماینده و ناظر شورا در این سازمان با گذشت ۵ ماه از اعلام این ادعا از سوی شهردار از چگونگی و کم و کیف انتصاب اعضای شورا و هیات مدیره این سازمان بطور رسمی بی اطلاع هستم.

تنوری با تشریح وظایف شورای سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، خواستار توضیح شهردار شیراز در خصوص چگونگی انجام‌معاملات ترک تشریفات، تعیین نرخ جدید خدمات سازمان و انجام حسابرسی‌ها شد.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.