سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه برگزار شد

نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اصحاب رسانه در محل انتظامی شهرستان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه براری  فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در این نشست از دستگیری 5 هزار و 623 مجرم و کشف 61 میلیارد و 450 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان از ابتدای سال تا نیمه مرداد امسال خبر داد.

وی گفت : از مجموع مجرمین دستگیر شده، 2 هزار و یکصد نفر آن ها سارق و مظنون به سرقت هستند که دستگیری آن ها 28 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی ادامه داد: عمده سرقت ها در حوزه محتویات و قطعات داخل خودرو بوده است که می طلبد شهروندان دقت بیشتری در خصوص نگهداری اموال خود به خرج دهند.

سرهنگ براری با بیان اینکه از مجموع 5 هزار و 823 مجرم دستگیر شده در سطح شهرستان کرمانشاه 34 نفر آن ها را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می دهند، افزود: در دستگیری مجرمان 12 درصد رشد داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه یکی دیگر از ماموریت های پلیس را مبارزه با پدیده قاچاق عنوان و تصریح کرد: از ابتدای فروردین تا نیمه مرداد ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده به 61 میلیارد و 450 میلیون یال می رسد.

وی ادامه داد: در چهار ماه و نیم سپری شده از سال، 36 مورد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان برگزار که حاصل آن کشف 70 کیلوگرم انواع مواد مخدر بود.

سرهنگ براری همچنین از پلمپ 230 مغازه و منزل که در کار عرضه موادمخدر فعالیت می کردند خبر داد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه براری کشف 226 هزار و 177 عدد قرص روانگردان را از دیگر اقدامات پلیس شهرستان کرمانشاه در این مدت عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به افزایش 73 درصدی دستگیری معتادان متجاهر، گفت: همکاران ما این آمادگی را دارند در صورت وجود کمپ های ترک اعتیاد این افراد را ظرف مدت 48 ساعت دستگیر کنند.

سرهنگ براری تصریح کرد: برخورد با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر از جمله مطالبات مردمی است که همواره از ماموران پلیس درخواست می شود.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان؛ پلمپ 120 قلیان سرا که تبدیل به پاتوقی برای اعمال مجرمانه شده بودند را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط پلیس شهرستان عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای سیم برق ساعاتی پس از انجام سرقت توسط ماموران انتظامی شهرستان خبر داد. 

وی اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت سیم برق در شهرک کارمندان و با توجه به حساسیت موضوع دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار ماموران انتظامی کرمانشاه قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده مشخص شد راننده یک دستگاه خودرو پژوپارس در کنار رودخانه چم بشیر اقدام به جمع آوری سیم برق می کند، از این رو دستگیری وی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ براری خاطرنشان کرد: متهم با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد اما پس از مدتی تعقیب و گریز نهایتا خودرو متوقف و راننده آن که با یک قبضه شمشیر قصد هجوم به سمت ماموران را داشت دستگیر شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه یادآور شد: متهم در کلانتری به 2 فقره سرقت اعتراف کرد اما با توجه به اینکه سارق دستگیر شده از متهمان سابقه دار و حرفه ای است جهت تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی استان شد.

وی در پایان کشف سرقت ها و دستگیری سارقان در کمترین زمان ممکن را از مهمترین اولویت های پلیس کرمانشاه برشمرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

عمده سرقت ها در حوزه محتویات و قطعات داخل خودرو بوده است

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.