رئیس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه گفت: ما به دنبال خلق مشاغل جدید و پرسود هستیم به خاطر همین دنبال شناسایی رشته هایی هستیم که تا کنون وجود نداشتند.

اشتغال 70درصدی فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردیبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مزدک راد ملکشاهی امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه هدف از فعالیت مراکز علمی کاربردی را تربیت نیروی انسانی ماهر عنوان کرد و اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه در حال حاضر ۲۰ مرکز و ۶ هزار دانشجو در سطح استان دارد که از این تعداد ۷ مرکز در شهرستانها و ۱۳ مرکز در شهر کرمانشاه قرار دارد.

وی یادآور شد: ثبت نام دانشجویان مقطع کاردانی در مرکز علمی کاربردی کرمانشاه از ۲۲ مرداد آغاز و تا ۲۹ مرداد ادامه خواهد داشت و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هدف ما اشتغال صددرصدی فارغ التحصیلان است، ادامه داد: در حال حاضر ۷۰ درصد فارغ التحصیلان این مراکز شاغل هستند و این درحالیست که فقط ۱۵تا ۲۰ درصد افرادی که به این مراکز آمدند از ابتدا شاغل بودند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه در ادامه به کیفی سازی مراکز علمی کاربردی در سطح کلان اشاره کرد و افزود: طرح رتبه بندی به این منظور انجام می شود و طی آن مراکز در ۳ سطح قرار می گیرند که مراکز سطح ۳ ضعیف هستند و اگر ارتقاء پیدا نکنند باید تعطیل اعلام شوندکه نتیجه این طرح تا پایان مرداد اعلام خواهد شد

وی از فراخوان جذب مدرس طی سالجاری خبر داد و افزود: در بین مدرسان نیز یک پالایش صورت خواهد گرفت و پس از ارزیابی از آنها استفاده می شود.

 

انتهاییام/ز

نشست خبری دانشگاه علمی کاربردی با خبرنگاران 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.