استاندار کرمانشاه گفت: شرایط ویژه کرمانشاه ایجاب می کند به عنوان یک استان پایلوت در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی در نظر گرفته شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه  امروز یکشنبه در نشست کارگروه اجتماعی استان که با حضور دکتر رستم وندی معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی کشور برگزار شد، اظهار داشت: مباحث اجتماعی را وزیر کشور با یک حساسیت ویژه و به عنوان یک اولویت اصلی دنبال می کنند.

وی با اشاره به اینکه عدم توفیق در مبازره با آسیب های اجتماعی می تواند کشور را با یک بحران جدی روبرو کند، افزود: خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت با یک درایت و دور اندیشی و با یک عزم جدی در عرصه مقابله و کاهش معضلات اجتماعی ورود کرده اند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برای اولین بار، دولت تدبیر و امید موضوع بازسازی روحی و روانی زلزله زدگان را با نگاهی ویژه دنبال می کند و این فعالیت های ارزشمند با محوریت مجموعه بهزیستی به ریاست دکتر محسنی بندپی و دانشگاه علوم پزشکی دنبال می شود.

وی بیان کرد: یکی از راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد نشاط اجتماعی با استفاده از پتانسیل های موجود در حوزه های فرهنگ، هنر و ورزش است.

این مقام مسئول بیان کرد:۱۱۶ میلیارد تومان وام ازدواج در ۴ ماهه ابتدای سال پرداخت شده و بانک ها با شتاب مناسبی این وام را در اختیار زوج های جوان قرار می دهند.

انتهای پیام/ز

۱۱۶ میلیارد تومان وام ازدواج در ۴ ماهه ابتدای سال پرداخت شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.