مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان های پاوه و صحنه با همکاری ادارات شهرستان ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان پاوه توسط مدیران آموزش وپرورش وارشاد اسلامی این شهرستان تجلیل شد .

در این مراسم مختار برزگرد فر مدیر آموزش وپرورش پاوه با قدردانی از اصحاب رسانه گفت : درطول سال وبیش از 360 روز خبرنگاران با وجود مشکلات عدیده اقتصادی وموانع پیش روی خود با صداقت ودقت مشغول اطلاع رسانی وآگاهی بخشی به جامعه هستند لذا باید در یک روز مختص به این عزیزان به معنای واقعی تجلیل وتکریم شوند .

 وی با برشمردن ویژگی های بارز خبرنگاران از جمله قدرت تحلیل،توانایی نوشتن وصداقت گفت : فضای رسانه ای در شهرستان پاوه نسبت به نقاط دیگر از سلامت زیادی برخوردار است که جای تقدیر دارد.

همچنین از فعالان رسانه ای شهرستان صحنه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تجلیل شد.

در این نشست نادر حیدریان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با بیان اینکه بیان نقد سازنده رسالت خبرنگاران است عنوان کرد : خبرنگار تجلی اندیشه و آگاهی اجتماعی است و بدون شک وجود خبرنگار یعنی گسترش عدالت و پالایش جهل اجتماعی در جامعه می‌باشد.

وی در ادامه اخلاق حرفه‌ای را در بحث خبرنگاری ضروری دانست و اظهار کرد: احساس مسئولیت اجتماعی، صداقت و انعکاس واقعیت ها باید سرلوحه کار خبرنگاران قرار گیرد.

ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه در پایان گفت : خبرنگاران واسطه‌ای برای بیان حقایق و واقعیت‌های جامعه و انتقال مسائل به مسئولان هستند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بیان نقد سازنده رسالت خبرنگاران است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.