رییس سازمان امور اجتماعی گفت: دشمن بر روی گسل اجتماعی سرمایه‌گذاری کرده است که باید از این مقوله غافل نباشیم.

دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و دولت سرمایه گذاری کرده استبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  تقی رستم‌وندی امروز یکشنبه در نشست کارگروه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت: امسال انقلاب اسلامی ایران ۴۰ ساله می شود و این امر مسئولیت بزرگی را بر عهده ما قرار می دهد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در نظام بین المللی آثار و پیامدهای بسیاری را داشته است و در این عرصه نظم نوین جهانی را تعریف کرده است که مستکبران تحمل این شرایط را ندارند.

رستم‌وندی گفت: انقلاب اسلامی توانسته زیر چتر اسلام همه گروه های مذهبی را زیر لوای خود داشته باشد و اسلامیت و ایرانیت به عنوان دو کلید واژه توانسته شکاف‌ها را پر کند.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمن بر روی گسل‌های اجتماعی بیان کرد: اولین سرمایه‌گذاری دشمن بر روی فکر و آرمان‌های مردم ، دوم ایجاد شکاف بین مردم و سوم ایجاد شکاف بین مردم و دولت است.

رییس سازمان امور اجتماعی با تاکید بر اینکه این شکاف ها با تکیه بر اسلامیت برداشته می‌شود، گفت: بی‌ثبات‌سازی وضعیت اقتصادی و برجسته سازی التهابات اقتصادی در اتاق روانی دشمن در دستور کار دشمن است که نباید واقعیت های جامعه را انکار کردولی نباید آن ها را برجسته کنیم.

انتهای پیام/ز


سرمایه‌گذاری دشمن بر روی گسل‌های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.