سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید کالای خارجی یک حرکت ضد ارزش است

امام جمعه آبادان گفت:همه باید در حمایت از کالا و کارگر ایرانی سهیم باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با اشاره به روز جهانی کارگر و سخنان مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از کالای ایرانی گفت:خرید کالای خارجی که مشابه ایرانی اش در بازار داخل وجود دارد یک حرکت ضد ارزش است و باعث بیکاری چندین نفر میشود پس برای حمایت از کالا و کارگر ایرانی باید جلوی واردات کالاهای خارجی که معادل ایرانیشان وجود دارد گرفته بشود .

وی  افزود:پیمانکارانی نیز که طرح های مختلف در آبادان به آنان سپرده می شود حق ندارند نیروی غیر بومی را برای کار به این منطقه بیاوردند و مسئولان باید در این زمینه هوشیار باشند تا برای جوانان آبادانی اشتغال ایجاد بشود.

امام جمعه آبادان همچنین با گرامیداشت میلاد حضرت مهدی موعود (عج) و در آستانه روز سربازان گمنام امام زمان گفت:سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات افراد مخلصی هستند که همواره توطئه های دشمنان ایران اسلامی را خنثی و برای امنیت کشور عزیزمان تلاش میکنند.

ابراهیمی پور  اشاره ای نیز به میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان کرد و افزود:در ایران اسلامی جوانان بصیر و با ایمانی داریم که همواره از انقلاب دفاع کرده اند و جوانان این مرز و بوم باید بدانند که آنچه مهم است در جوانی پاک بودن است و بهترین فرصت برای رفتن راه سعادت ایام جوانی است.

وی گریزی هم به توطئه های دشمنان برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی زد و گفت: پیروزی های جبهه مقاومت در نقاط مختلف دشمن را عصبانی کرده و اکنون در حال توطئه برای ایران هستند و لازم است تا همگی هوشیار باشیم و فریب دسیسه و کارشکنی های دشمنان را نخوریم.

انتهای پیام/د

حمایت از کالای ایرانی

برچسب ها: نمازجمعه ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.