سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروز رسانی تأسيسات قدیمی و فرسوده شركت نفت و گاز مسجدسليمان

مديرعامل شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب گفت: تأسيسات قديمی و فرسوده شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسليمان بروز رسانی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بيژن عالی پور، مديرعامل شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب در نشستی با حضور مديران، روسا و كارشناسان فنی و عملياتی شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب و شركت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسليمان بیان داشت: تمامی تأسيسات فرآورش نفت در اين شركت با توجه به اولويتی كه در خصوص قدمت اماكن صنعتی‌ داشت با استفاده از توانمندی نيروهای ايرانی و مطابق با جديدترين استانداردها و فناوری‌ های روز طراحی و احداث گردید.

وی اين تأسيسات را شامل؛ كارخانه‌ های متمركز بهره ‌برداری و نمكزدايی نفت و همچنين تزريق گاز عنوان و تصریح کرد: این کارخانه ها در مناطق مختلف همچون هفت شهيدان مسجدسليمان، لالی،لب سفيد، قلعه نار، كبود، هفتكل و نفت سفيد توسط مديريت مهندسی و ساختمان شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب احداث و وارد مدار خدمت شدند.

عالی پور اذعان داشت: برخی از اين واحدها همچون نمكزدايی متمركز و نفت سفيد هفتكل وارد مرحله پيش راه‌اندازی شده و بزودی افتتاح خواهند شد.

مديرعامل شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب ضمن تقدیر از رعايت موازين ايمنی در محيط‌های عملياتی و اداری شركت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسليمان، خواستار توجه هميشگی به اين مقوله به منظور حفظ ايمنی و سلامتی كاركنان به عنوان اصلی‌ترين و گرانبهاترين سرمايه صنعت نفت شد.

انتهای پیام/گ

تاسیسات قدیمی و فرسوده شرکت نفت و گاز نوسازی شدند

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.