شرکت پلیمرساران در پارک علم و فناوری فارس موفق به تولید قطعات کامپوزیت ترموپلاست مقاوم به خوردگی شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عباسی مدیر عامل شرکت پلیمرساران اظهار کرد: این شرکت با تکیه بر دانش بومی و مهندسی معکوس تاکنون موفق به تولید سالانه ۵۰۰ قطعه صنعتی مورد نیاز در تاسیسات صنعتی مرتبط با مواد شیمیایی شدیدا خورنده شده است.

وی تصریح کرد: توان تخصصی این شرکت بر تولید محصولات مربوط به لوله و اتصالات خطوط انتقال سیالات خورنده، برج های جذب گاز، مخازن ذخیره مواد شیمیایی خورنده متمرکز شده است.

سرپرست بازرگانی این شرکت بیان کرد: در حال حاضر طراحی و تولید رینگ‌های آب بند کننده GRV، لوله و اتصالات TPL، و تولید لوله‌های کامپوزیتی بلندتر از ۶ متر با قطر کمتر از ۵۰ میلیمتر از محصولات تخصصی و انحصاری این شرکت در ایران است.

مردانی ادامه داد: این محصولات تاکنون از خارج از کشور وارد می‌شد، ولی با همت متخصصان این شرکت یکسالی است که تمام کمپرسورهای اینسرومنت در منطقه صنعتی عسلویه و منطقه ویژه انرژی پارس، از این محصولات استفاده می کنند.

نخستین نمونه برج جذب PVDF ایرانی، در حال حاضر در این شرکت طراحی و ساخته شده و به زودی در پتروشیمی نصب و راه اندازی می شود.

افزایش مقاومت مکانیکی با حذف نقطه جوش و تولید محصولات یکپارچه به جای چند تکه از فناوری های منحصر به فرد تولیدات این شرکت است که افزایش طول عمر این قطعات رادر تاسیسات صنعتی به همراه دارد.

مردانی تصریح کرد: این شرکت پارسال با فروش ۵۵ تن محصول به تاسیسات نفت و گاز و پتروشیمی توانست از ۳۰ میلیارد ریال واردات قطعات مشابه خارجی جلوگیری کند.

انتهای پیام/ن

جلوگیری از واردات قطعات خارجی با تولید قطعات کامپوزیتی مقاوم به خوردگی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار