سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

حذف ولایت فقیه اساس فتنه 88

حذف ولایت فقیه اساس فتنه 88 بود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی در همایش ۹دی پایان فتنه، پایان فریب که در مسجد و حوزه علمیه مهدیه تربت جام برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی آرزوی همه صالحان بوده است و دشمنی استکبار با انقلاب مسئله جدیدی نیست و فتنه ۸۸ حاصل فریب خوردن خواص و عدم تطبیق با ولایت است.

حجت الاسلام فرازی نیا افزود: ۱۵۷ گروه خبری وارد تهران شدند تا اخبار انتخابات ایران را مخابره کنند اما در مکان ها مشخص اقدام به نصب دوربین های مدار بسته کردند تا جریان ها طراحی شده خود را عملی کنند.

او تصریح کرد: سران کشورهای غربی قبل از آنکه در کشور آشوب شود از کسانی که در برابر جمهوری اسلامی اقدام به آشوب کنند اعلام حمایت کردند و کلمه تقلب رمز عملیات آشوب بود.

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: هدف آنان نابودی انقلاب و نظام اسلامی بود و در این راه به مسجد، حسینیه، امام و روز قدس اهانت کردند این اعمال کمی نیست تا بدانیم آنان چه اهدافی را دنبال می کردند.

اوخاطرنشان کرد: در ستاد ایجاد کننده آشوب اسنادی بدست آمد که نشان می دهد آنان به دنبال تغییر حاکمیت بودند و در سندی که از آن بعنوان پیش نویس قانون اساسی نام بردند اصل ولایت فقیه حذف شده بود.

حجت الاسلام فرازی نیا بیان داشت: مردم بعد از شش ماه صبوری وقتی دیدن که توهین از شعار اسلام به اصل اسلام یعنی امام حسین علیه السلام و روزه داری تبدیل شد قیام ۹ دی را رقم زدند.

او عنوان کرد: مسئله بصیرت از این لحاظ مهم است که باعث  آینده نگری می شود و اختلافات قومی ، مذهبی، سیاسی و جناحی را بر مسائل اساسی کشور ترجیح نمی دهیم و می دانیم که همه اهل یک خانه و کشور هستیم.

وی یادآور شد: مردم باید در سه زمینه دارای بصیرت باشند تا بتواند از پیچ ها وگردنه ها به سلامت عبور کنند و اگر عالم به اصول نیاشند از جریان حق خارج خواهند شد.

حجت الاسلام فرازی نیا گفت: اولین اصل این است که ولی شناس باشند نا بدانند در فتنه از چه کسی باید تبعیت کرد که امروز مردم ما بخوبی نشان دادند که ولی خود را خوب می شناسند و با اشاره ایشان حماسه ۹ دی را خلق می کنند.

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: شناخت دشمن شاخصه دوم انسان بصیر است و اگر اینگونه نباشد اختلافات ما بین اعضای جامعه تبدیل به دشمنی های قومی، مذهبی، سیاسی و جناحی شده و از دشمن واقعی اسلام که آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب است فراموش می شود.

او افزود : اینکه بدانیم تکلیف ما در حوادث چیست شاخصه سوم یک فرد بصیر است و باید مبلغان و مسئولان و تکلیف مداران واقعیت ها را بگویند تا به تکلیف خود عمل کرده باشند.

حجت الاسلام فرازی نیا تصریح کرد: حرکت مسئولان بر اساس جهت گیری ولایت فقیه باشد و خودشان را با خط کش ولایت تطبیق دهند و اگر این طور باشد مشکلات جامعه رفع خواهد شد.
انتهای پیام // س ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.