قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم ایران اسلامی در روز نهم دی ماه 1388 بار دیگر اثبات كردند كه در مسیر انقلاب و اسلام ثابت قدم و با اعتقاد ایستاده اند و بر سر آرمان هایشان با كسی مسامحه و تساهل ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مرتضی بختیاری در جلسه شورای معاونان و مشاوران آستان قدس رضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره نهم دی افزود: در روزهای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ٨٨ برخی با كلید واژه تقلب در انتخابات بر طبل اختلاف و فتنه كوبیدند و با آشوب و اردوكشی های خیابانی امنیت و آرامش مردم را سلب كردند.

وی تصریح كرد: اتفاقات و وقایعی كه در روز عاشورای آن سال و نماز جمعه ٢٦ تیرماه رخ داد و اهانت و توهینی كه به ساحت مطهر اهل بیت(ع) و امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری شد، بسیار تكان دهنده بود و نشان داد كه موضوع تقلب در انتخابات مطرح نیست و آنها اصل نظام و ولایت مطلقه فقیه را هدف قرار داده اند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینكه بنده در آن زمان مسئولیت استانداری استان شهیدپرور اصفهان را بر عهده داشتم و از نزدیك موضوع انتخابات را دنبال می كردم، گفت: کاندیدها در تمامی صندوق های استان ناظر داشتند و صحت انتخابات توسط آنان تایید و همه مراحل شمارش و ثبت آرا به صورت قانونی طی شده بود.

بختیاری افزود: پس از طرح ادعای تقلب در انتخابات چندین جلسه با حضور مسئولان ستادهای انتخاباتی آنان برگزار شد و از آنها خواستیم كه هر سند و مدركی دال بر تقلب و مخدوش بودن شمارش آرا دارند، ارائه كنند و شخصا قول پیگیری دادم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: مقام معظم رهبری در جلسه ای سه ساعته با حضور مسئولان ستادهای انتخاباتی به آنها فرمودند كه مدارك و مستنداتشان را ارائه كنند و حتی به شورای نگهبان دستور بازشماری برخی صندوق ها را دادند.

وی با اشاره به حمایت دولت های انگلیس و آمریكا و سفارتخانه های برخی كشورهای اروپایی از فتنه گران افزود: مدتی كه گذشت بر همگان معلوم شد كه اصلا موضوع انتخابات و تقلب نیست و هدف آنان براندازی نظام و حكومت اسلامی است، زیرا آنان اصلا برای بررسی صحت انتخابات حضور نیافتند و كماكان بر ادعای واهی تقلب اصرار داشتند.

وی با اشاره به حضور به موقع مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در حماسه ٩ دی ماه گفت: حضور پرشور و باصلابت مردم در راهپیمایی و اعلام بیعت ٤٠ میلیونی مردم فهیم ایران اسلامی در آن روز بزرگ بر روی همه ادعاها و فتنه ها خط بطلان كشید و به همه دشمنان و بدخواهان اثبات كرد كه مردم ایران زمین پای آرمانها و اعتقاداتشان ایستاده اند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود:سران فتنه با صحنه گردانی دشمنان قسم خورده و دیرین انقلاب اسلامی، خسارتهای سنگینی را به كشور تحمیل كردند و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب گناهی بزرگ و نابخشودنی را مرتكب شدند و برخی از مسئولان در تمام این حوادث فقط لب فرو بستند.

بختیاری گفت: تبعیت از ولی فقیه و حركت در مسیر انقلاب اسلامی تنها راهی است كه زمینه های لغزش را از بین می برد و مردم بصیر ایران اسلامی این مهم را با تمام وجود باور دارند.

انتهای پیام//ف.ج

برچسب ها: 9 دی ، بصیرت ، آستان قدس ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.