رئیس اداره تبلیغات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از توزیع 100 هزار نسخه روزنامه‌ خاطره‌ساز به مناسبت حماسه 9 و 10 دی در مشهد در قالب اجرای 20 پرفورمنس در نقاط پرتردد شهری خبر داد.

توزیع صدهزار نسخه روزنامه‌ خاطره‌ساز به مناسبت حماسه 9 و 10 دی در مشهدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت فقیه با بیان اینکه این روزنامه به بازخوانی وقایع 9 و10 دی در مشهد و روایت جنایات رژیم پهلوی در این دو روز تاریخی می‌پردازد؛ گفت: جنایات عمال رژیم پهلوی در آن 2 روز در مشهد غیرقابل باور است و این در حالی است که برای بیان این جنایات به مردم تا کنون بی‌توجهی‌ و کم‌توجهی شده است.

وی در ادامه از توزیع این روزنامه‌ها در کتابخانه‌ها، مراکز فرهنگی، پایگاه‌های بسیج،مساجد و همین‌طور از طریق انتشار در تاریخ چهارشنبه 8 دی ماه همراه با روزنامه شهرآرا در سطح شهر گفت: در کنار این توزیع گسترده، سعی کردیم با اجرای پرفورمنس، توزیع این روزنامه‌ها را با نوستالوژی نحوه توزیع روزنامه در آن دوران همراه کنیم تا توجه مردم را بیشتر جلب نماییم.

 رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از اکران تصاویر شهدای حماسه 9 و 10 دی‌ماه 57، به صورت پرده عرضی در محل شهادت این بزرگواران خبر داد و گفت: این تصاویر در خیابان‌های امام خمینی(ره) و بهار و با همکاری خانه هنرمندان به نمایش درآمده است. وی افزود:شهدای انقلاب، شهدایی مظلوم و مهجور هستند که کمتر به آنان توجه شده است و این در حالی است که این شهدا بخشی از هویت فرهنگی و مذهبی شهر را تشکیل‌ می‌دهند.

فقیه درخصوص دیگر اقدامات برای بزرگداشت این حماسه، گفت: مجموعه پوستر ۱۵ عددی و تبلیغات شهری در ۶۰ بیلبورد فرهنگی سطح شهر در این رابطه انجام شده است.

وی در پایان یادآور شد: پرفورمنس توزیع روزنامه در روز شنبه و از ساعت 8 صبح الی 16 در نقاط پرتردد سطح شهر مجددا اجرا خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۱ دی ۱۳۹۵
با تشکر از این اقدام خوبتان خداوند اجرتان دهد...واقعا شهدای انقلاب مظلوم واقع شدن ...