جانشین ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: بسیج بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی بهرامی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام رضا (ع) با بیان این مطلب گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های یک دانشجوی بسیجی این است که در راستای پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی گام بردارد.
وی افزود: نگاه دانشجوی بسیجی، همان نگاه انقلابی است و باید برای بسیج دانشجویی گفتمان سازی، برنامه‌ریزی  و تصمیم‌گیری کنیم و حضور فیزیکی و فکری ما در این رسالت‌ حائز اهمیت است.

بهرامی تصریح کرد: ما همواره باید در صحنه انقلاب به عنوان یک بسیجی حضوری فعال داشته باشیم و در هر جایی که در حال انجام فعالیت فرهنگی هستیم وظیفه داریم که نسبت به مختصات آن محیط کسب آگاهی کنیم و بیدار و هوشیار باشیم تا بتوانیم به درستی عمل کنیم.
وی با اشاره به اهمیت تعاملات بسیج دانشجویی اظهار کرد: یک دانشجوی بسیجی باید با محیط دانشگاه و خود دانشجو، بیرون دانشگاه و همچنین اولیای دانشجویان در تعامل باشد و به این نکته توجه داشته باشد که قبل از اینکه یک بسیجی باشد یک دانشجو است.
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی با بیان این نکته که بسیج ویترین انقلاب است، گفت: یک بسیجی باید همه کارهایش برای خدا باشد و در کارها به خدا توکل کند، چرا که اگر کار ناشایستی انجام دهد، ممکن است دید مردم نسبت به انقلاب عوض شود.
وی شنیدن حرف‌های مخالفان را یکی از لازمه‌های رشد و تعالی بسیج دانست و اظهار کرد:  اگر ما با هم تضادهای فکری نداشته باشیم، رشدی هم پیش نخواهد آمد، بنابراین نباید از شنیدن حرف‌های مخالفان ترسید.
بهرامی در ادامه گفت: دانشجویان بسیجی باید از این فرصتی که در اختیار آن ها قرار گرفته است، به نحو احسن استفاده کنند و یاران و رهروان خوبی برای انقلاب اسلامی باشند.

انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.