مشهد؛

حفظ انقلاب و ترویج دین مداری وظیفه هنرمند مسلمان است

فرمانده سپاه تربت جام گفت: هنر یک موهبت الهی است و هنرمندان با هنرمایی مخاطبین را به سمت سوی اسلام و حفظ ارزشهای انقلاب و شهیدان هدایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوطالب جوان در آیین تجلیل از هنرمندان بسیجی افزود: هنر یک موهبت الهی است و هنرمندان با هنرمایی مخاطبین را به سمت سوی اسلام و حفظ ارزشهای انقلاب و شهیدان هدایت کنند.

وی گفت: آثار یک هنرمند زمانی ماندگار است که در اجرای کار هنری انگیزه الهی داشته باشد و از ریا کاری پرهیز کند عرصه جنگ و دفاع مقدس از مصادیقی که لازم است بیشتر از این به آن پرداخته شود.

فرمانده سپاه پاسدران تربت جام با گرامیداشت یاد و خاطره ده شهید هنرمند این شهرستان در عرصه دفاع مقدس تصریح کرد: هنرمندان با انجام کارهای هنری راه و رسم شهیدان را احیا وبه تصویر بکشند.

جوان گفت: جامعه نیازمند الگو های مناسب است و هنر اسلامی توانایی آن را دارد تا شهدا را به عنوان الگوی به جامعه و جوان امروز معرفی کند.

وی افزود: نسل امروز دفاع مقدس را درک نکرده و این رسالت بزرگ بر عهده شما هنرمندان است که ضمن ترویج و تصویر درست از رشادت های فرزندان این مرز بوم در مقابله با هنر های ضد ارزشی مقابله کنید.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.