استاندار خراسان رضوی گفت: شهیدان انقلاب اسلامی، رهروان راستین مکتب عاشورا و نهضت امام حسن (ع) هستند.

شهیدان انقلاب اسلامی، رهروان راستین مکتب عاشورا هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رشیدیان در دیدار با خانواده مرزبان شهید جواد آرمش در شهرستان زاوه، افزود: این شهید والامقام یکی از هزاران شهید مرزدار کشور است که پاسداری از مرزهای وطن را بر بودن در کنار خانواده ی خود ترجیح داد.
وی افزود: اگر امروز شاهد امنیت در داخل کشور هستیم و اگر می بینیم استکبار جهانی در مقابل اقتدار نظام اسلامی لب به اعتراف گشوده، تنها به خاطر آن است که دریافته خادمان این نظام با شهد شهادت آشنا هستند و برای دفاع از کشور حتی از جان خود می گذرند.
استاندار خراسان رضوی وجود این شهیدان را حاصل تربیت صحیح پدران و دامان پاک مادرانی دانست که با صبر و استقامت در راه تحقق آرمان های انقلاب و اسلام از فرزندان خود گذشتند.
رشیدیان با تاکید بر لزوم پیروی از راه نورانی آنان در سایه ی ولایت و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، گفت:  مادامی که در این مسیر حرکت می کنیم؛ دشمنان نمی توانند به ما گزندی وارد کنند.
وی افزود: با تلاش شبانه روزی نیروهای غیور هنگ مرزی تایباد و با به کنترل در آوردن محل درگیری و شهادت مرزبانان این هنگ، بلافاصله چند روز پس از این واقعه، عاملان شهادت این دو مرزبان شناسایی، تعقیب و  به هلاکت ر سیدند.
سروان شهید جواد آرمش، فرمانده هنگ مرزبانی تایباد دهم دی به همراه ستوان یکم امیر نامدار صنوبری معاون پاسگاه در درگیری با اشرار و سوداگران مرگ به شهادت رسیدند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.