رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از اکران 7 اثر گرافیکی با موضوع اقتصاد مقاومتی و مصرف گرایی در 50 بیلبورد و 50 سازه فرهنگی سطح شهر خبر داد.

اکران 7 اثر گرافیکی با موضوع اقتصاد مقاومتی در بیلبوردهای شهر مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت فقیه گفت: یکی از ماموریت های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد ترویج مسائل اخلاقی در سطح شهر است؛ این سازمان موضوع های مختلف اخلاق اجتماعی را در سطح شهر ترویج می دهد که یکی از این موضوع ها مبارزه با مصرف گرایی است.

فقیه با اشاره به اهمیت جلوگیری از ترویج فرهنگی مصرف‌گرایی، گفت: 7 اثر گرافیکی به همت بانوان هنرمند انقلاب اسلامی با موضوع های برندزدگی، تعمیر به جای تغییر، خرید کالاهای داخلی، خرید جهیزیه به قدر نیاز تولید و.. شده است که در سطح شهر مشهد اکران شده است.

رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد به جاذبه های این آثار گرافیکی اشاره و اظهار کرد: در این آثار از رنگ‌ها و طرح‌هایی استفاده شده است تا توجه مردم را جلب کرده، آن ها را به فکر بیندازد و تأثیر روی مخاطب داشته باشد.

وی با بیان این که در عرصه کار فرهنگی هر چه پیام‌ها به‌روزتر باشد، تأثیرگذارتر است؛ ابراز کرد: تبلیغات محیطی یکی از رسانه‌های سریع انتقال و تأثیرگذار است  که مردم در عبور و مرور خود به صورت غیر ارادی این پیام‌ها را می‌بینند.

فقیه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به بحث اقتصادمقاومتی و رعایت الگوی مصرف، اظهار کرد: پرداختن به فضائل اخلاقی یکی از موضوع‌های مورد تأکید و سفارش رهبری به مجموعه‌های فرهنگی خصوصا شهرداری‌ها است و اخیرا نیز به موضوع اقتصادمقاومتی و رعایت الگوی مصرف توسط عموم جامعه تأکید داشتند؛ در این اکران‌های شهری تلاش می شود که به این بحث پرداخته شود و آن را در جامعه ترویج دهیم.

انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.