به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد، احمد محبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 631 اکرانهای فرهنگی بر روی تابلوهای تبلیغاتی مستقر در عرشه پلهای عابر پیاده، بیلیوردها و تلویزیون های شهری انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8/58 درصد رشد داشته است.
احمد محبی در ادامه گفت: در سال جاری 62 اکران بر روی بیلبورد ، 317 اکران در تلویزیونهای شهری و 252 اکران بر تابلوهای مستقر روی پلهای عابر پیاده صورت گرفت.
او در ادامه گفت: از 631 اکران فرهنگی بر روی بیلبوردها، تابلو ها و تلویزیونهای شهری 132 اکران مربوط به ایام ولادت و شهادت ائمه اطهار(ع) و 252 اکران با مضمون فعالیتهای عمرانی بودهاست.
محبی در پایان خاطرنشان کرد: در 9 ماه نخست سال گذشته 371 اکران فرهنگی بر روی بیلبوردها، تابلوهای تبلیغاتی مستقر بر عرشه پلهای عابر پیاده و تلویزیونهای شهری انجام شده بود.
انتهای پیام// انتهای پیام