فرمانده قرارگاه عملياتي لشکر 77 خراسان گفت: عامل معنوی، اعتقادی و بصیرت ما را در مقابل دشمن پیروز کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ خراسان امروز در مراسم اختتامیه اولین دوره بصیرتی ویژه همسران کارکنان تیپ ۳۸ زرهی تربت جام و هشتادو یکمین دروه بصیرت افزایی نزاجا افزود : نعمت امنیت پایدار در نظام اسلامی و خدمت به مردم در سایه ولایت و رهبری از افتخارات ارتش است که با برنامه های بصیرتی که مسئولان عقیدتی سیاسی برگزار می کند توانسته ایم به مردم و ارتشیان بصیرت افزایی مقابله با دشمن را آموزش دهیم.

رضا آذریان ادامه داد: تهاجم فرهنگی دشمن تمام شدنی نیست و در فضای مجازی هر روز شدید تر می شود و خانواده ارتشیان با شرکت در کلاس های فرهنگی و بصیرت افزایی می تواند به خوبی در مقابل نقشه های شوم دشمنان بایستند.

فرمانده لشکر ۷۷ خراسان تصریح کرد: برگزاری کلاس های بصیرت افزایی موجب شده که برترین های مسابقات قرآنی در سطح کشور از کارکنان و خانواده نزاجا باشند.

وی عنوان کرد: نتیجه کلاس های بصیرتی ارتش را می توان در فتنه ۸۸ مشاهده کنیم که یک سرباز و نیرو ارتش در آشوب ها حضور نداشت پس مسئولان عقیدتی سیاسی همچنان به اهمیت مسئله بصیرت افزایی توجه داشته باشند.

آذریان خاطر نشان کرد: بصیرت یعنی آگاهی کامل به مسائل گذشته، امروز و آینده که  با اجرا و تداوم طرح های بصیرت افزایی امکان پذیر است.

در پایان این مراسم با تقدیم لوح سپاس و هدایای نفیس از شرکت کنندگان در این دوره بصیرتی تجلیل شد.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.