رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا گفت: دشمن با ایجاد جنگ نرم و عبور از مرزهای در منازل به دنبال بی هویت کردن کانون خانواده و انحراف افکار جوانان است و بصیرت افزایی تنها راه دفاع از مرزهای اعتقادی است.

بصیرت افزایی راه دفاع از مرزهای اعتقادی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت السلام محمدقاسم وفا امروز در اختتامیه اولین دوره بصیرتی ویژه همسران کارکنان تیپ ۳۸ زرهی تربت جام و هشتادیکمین دروه بصیرت افزایی نزاجا افزود:تبلیغات دشمن در فضای مجازی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار شدید است پس باید بصیرت خانواده ها باید به حدی باشد که بر دشمن پیروز شوند.

حجت السلام وفا ادامه داد: نظامیان با توجه به اینکه در ماموریت ها هستند معمولا نقش مدیریتی را به همسران خود سپرده اند که این مسئولیت مهم و کلیدی را بدون بصیرت کافی نمی توانند با موفقیت انجام دهند.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بصیرت افزایی لازمه کارکنان و خانواده ارتشیان است و همسران نقش اساسی در تربیت فرزندان دارند و مواظب باشند که در جامعه افراد ناهنجار و احمق وجود دارد که بر شما نفوذ نکند.

وی افزود: ازدواج با نظامیان بدون بصیرت و آگاهی زندگی را سخت می کند خوشبختانه زنان ارتشیان اهل بصیرت هستند و در این کلاسها با بصیرت بیشتر باعث تحکیم خانواده هستند.

حجت السلام وفا با اشاره به معضل طلاق در جامعه خاطرنشان کرد: همسران نظامی برای تحکیم و اساس خانواده تلاش کنند که فرزندان و همسران طلاق در جامعه برای خود و دیگران مشکل ایجاد می کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا اظهار داشت: مراقبت از نفوذ دشمن کار سختی است که بر عهده همسران نیروهای ارتشی است و اگر دشمن بتواند یک ارتشی را منحرف کند برای خودش موفقیت چشمگیری می داند.
انتهای پیام// س ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.