سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

همایش بزرگداشت 9 دی در فرهنگسرای زیارت

معاون فرهنگی شهرداری منطقه ثامن از برگزاری همایش بزرگداشت نهم دیماه در فرهنگسرای زیارت خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهدی دانشمند، معاون فرهنگی شهرداری منطقه ثامن در تشریح برنامه های این شهرداری برای بزرگداشت روز 9 دیماه که با همکاری حوزه مقاومت بسیج حریم رضوی صورت می‌گیرد، گفت: برنامه‌ریزی های لازم برای برگزاری مراسم مختلف با همین موضوع و حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و انقلابی منطقه ثامن، انجام شده است.
دانشمند در ادامه از برگزاری مراسمی با عنوان «همایش بصیرتی 9 دی ماه» خبرداد و گفت: این مراسم امروز و بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد صاحب الزمان محله دریا دل واقع در کاشانی 17، برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم مشابهی نیز فردا، پس از نماز مغرب و عشاء و همزمان با 9 دی در محل سالن همایش فرهنگسرای زیارت برگزار می‌شود که این مراسم، علاوه بر سخنرانی، با اکران اختصاصی فیلم«یتیم خانه ایران» نیز همراه خواهد بود.
معاون فرهنگی شهرداری منطقه ثامن از فضاآرایی سطح منطقه با استفاده از بنر های ستونی با مضامین 9 دیماه خبرداد و گفت: علاوه بر این اقدامات، نصب سازه های کتابی، برپایی نمایشگاه بصیرتی در خیابان شیرازی و آماده سازی معابر این خیابان برای برپایی راهپیمایی روز 9 دی با همکاری معاونت خدمات شهری منطقه ثامن در دست اقدام است.
انتهای پیام//ی.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.