سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

750 هیئت استان تشکل‌های تذکر لسانی دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: از دو هزار و 200 هیئت مذهبی استان 750 هیئت دارای تشکل‌های تذکر لسانی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام علی دشتکی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: معاونت امر به معروف و نهی از منکر در مرحله نخست با رویکرد و سیاست کلی ستاد و رهنمودهای مسؤولان استان در بحث مردمی بودن و استفاده از گروه‌های مرجع فعالیت می‌کند.

وی درخصوص ساماندهی شبکه تبلیغی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: در دهه نخست ماه محرم امسال 10 هزار نیرو اعم از مبلغ و مبلغه در سطح استان سازماندهی شدند و از 2 هزار و 200 هیئت مذهبی 750 هیئت دارای تشکل‌های تذکر لسانی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه از مجموع یک‌هزار و 800 مسجد، در 500 مسجد گروه تذکر لسانی تشکیل شده، اضافه کرد: به طور میانگین در طول سال 5 هزار مبلغ به سراسر استان اعزام می‌شوند که 2 هزار و 200 نقطه از استان را زیر پوشش تبلیغی قرار می‌دهند.

دشتکی با بیان اینکه در دهه نخست محرم یکی از اولویت‌های مهم موضوع امر به معروف و نهی از منکر بوده که نسبت به این موضوع اهتمام خاصی شده است، خاطرنشان کرد: موضوع آموزش 500 نفر از طلایه‌داران، کار ویژه‌ای بوده که امسال در ستاد در راستای ساماندهی این گروه‌ها انجام شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو دوره آموزشی برای اصناف داشته‌ایم که تشکیل انجمن بازار از کارهای ویژه در این خصوص بوده که نتیجه کار این ستاد با محوریت انسجام و اتحاد به ویژه در حوزه فرهنگی موجب استفاده و ایجاد این ظرفیت شده است.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.