سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

امر به معروف ونهی از منکرازملزومات استحکام پایه‌های دین

امر به معروف و نهی از منکر از ملزومات استحکام پایه‌های دین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ابراهیمی پورامام جمعه آبادان گفت: امر به معروف و نهی از منکر از کارهایی است که بر همه ما واجب بوده و باید آن را در سطح جامعه رواج دهیم، زیرا این امر باعث محکم‌تر شدن پایه‌های دین می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به نزدیک بودن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان افزود: باید از فضای روحانی و معنوی که به وجود آمده است نهایت بهره را برد و با مکتب امام حسین (ع) آشنا شد.

وی با بیان اینکه چرایی وقایع عاشورا یک کلاس است گفت: این ماه تنها برای اینکه در مراسمات حضور داشته باشیم نیست.

امام جمعه آبادان با اشاره به نزدیک بودن هفته امر به معروف و نهی از منکر افزود: این امور از کارهایی است که بر همه ما واجب بوده و باید آن را در سطح جامعه رواج دهیم، زیرا امر به معروف و نهی از منکر باعث محکم‌تر شدن پایه‌های دین می‌شود.

محمدی‌پور با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا به سبزپوشان پر تلاش جامعه گفت: بحث امنیت یک نعمت بزرگ است در در تمام کارها مورد نیاز بوده و خوشبختانه ما از آن بهره‌مند هستیم، ولی دشمنان به‌دنبال از بین بردن این فرصت هستند.

وی با تاکید بر خانواده‌ها به منظور مراقبت از فرزندان خود برای جلوگیری از کشیده شدن به راه‌های اشتباه افزود: خانواده‌ها با همراهی و مواظبت از فرزندان خود باعث شوند تا آنها در دام‌هایی مانند اعتیاد گیر نکنند، زیرا اعتیاد و مشکلات دیگر باعث از بین رفتن امنیت در جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.