آبادان؛

مقدس ماندن همیشگی دفاع از کشور

دفاع از کشور باید همیشه مقدس بماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛محمدی پورامام جمعه اروندکنار گفت: دفاع مقدس باید همچنان مقدس بماند، دشمن با درک این موضوع هیچ‌ وقت به خود جرات نمی‌دهد قصد تعرض به ایران اسلامی کند.

حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این بخش افزود: خداوند سبحان نزول قرآن را برای تقوا پیشه کردن مردم می‌داند.

وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی که نوید بهار تعلیم و تربیت است گفت: خداوند بزرگ نیز در اولین دستور امر به خواندن و یاد گرفتن می‌کند، از این‌رو توجه به آموزش و پرورش از طرف همه نهادها و سازمان‌ها ضروری است.

امام جمعه اروندکنار افزود: پیشرفت و عقب‌ماندگی هر جامعه از آموزش و پرورش است، همان‌گونه که سال گذشته نیز استعدادهای خوبی در منطقه ما بروز کرد.

محمدی‌پور با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس باید همچنان مقدس بماند، دشمن با درک این موضوع هیچ‌وقت به خود جرات نمی‌دهد قصد تعرض به ایران اسلامی کند.

وی با اشاره به سخنان در مورد کاستن توان دفاعی کشور افزود: ما نیز تاکید می‌کنیم این‌گونه حرف‌ها و گفته‌ها واقعا خیانت محض است و امیدواریم نیروهای مسلح و مردم همچنان با حفظ روحیات دوران دفاع مقدس در صحنه حضور داشته باشند.

امام جمعه اروندکنار با اشاره به سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن‌الائمه گفت: این باعث افتخار مردم آبادان و ایران است که با مقاومت‌های صورت گرفته، این شهر تنها شهری است که با وجود محاصره یک‌ ساله به دست دشمن نیفتاد و این شیرینی با عملیات شکست حصر آبادان تا ابد در کام مردم خواهد بود.

محمدی‌پور با اشاره به تجاوز آمریکا به افغانستان به بهانه مبارزه با تروریست افزود: به برکت رهبری‌های رهبر معظم انقلاب و تبعیت مردم و نیروهای نظامی ما از ایشان، استکبار جرات هیچ حرکتی علیه نظام اسلامی ما را ندارد.

وی ضمن تبریک روز تکریم بازنشستگان از همه خواست از تجربیات این نیروهای ارزشمند استفاده کنند.

محمدی‌پور با اشاره به روز تکریم خانواده گفت: هر خانواده‌ای می‌خواهد بداند چقدر موفق است باید بررسی کند چه مقدار به خانواده اهل بیت علیم‌السلام شبیه و نزدیک است‌.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.