نیروهای انتظامی باعث ایجاد امنیت برای ما هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛موسوی امام جمعه خرمشهر ضمن بیان مطالبات مردمی در خطبه‌های این هفته، گفت: نیروهای انتظامی باعث ایجاد امنیت برای ما هستند.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تأکید بر اینکه نیروهای انتظامی امنیت را برای ما به دست آورده‌اند، افزود: اگر بخواهیم ارزش امنیت و زحمات بانیان آن را بدانیم، باید مقداری به کشورهای عراق، یمن و حتی آمریکایی و اروپایی نگاهی بیندازیم.

وی با تأکید بر اینکه امنیت امروز در هیچ جایی وجود ندارد، گفت: اگر چه در کنار زحمات نیروهای امنیتی و نظامی تخلفاتی صورت می‌گیرد، اما این بدین معنا نیست که آنها ادعا دارند، البته این موضوعات از مطالبات مردم است و مسؤولان باید بیشتر تلاش کنند.

امام جمعه خرمشهر در رابطه با هجوم سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان افزود: مکرر به ما گزارش رسیده است و هجوم و وجود سگ‌ها در سطح شهرستان خودنمایی می‌کند و باید مسؤولان برای جمع‌آوری آنها تلاش کنند.

وی گفت: جمع‌آوری زباله‌ها، نخاله‌ها، خشک کردن آب‌های موجود در سطح شهرستان، ایجاد باند دوم برای جاده اهواز خرمشهر و سامان‌دهی بازارها از مطالبات مردم است.

موسوی افزود: اگر نهی از منکر در جامعه نباشد، ناهنجاری‌ها تبدیل به هنجارها می‌شود و در این صورت باید عزای جامعه را گرفت.

امام جمعه خرمشهر گفت: اگر ما نسبت به تخلفات بی تفاوت باشیم، کشور ما شبیه فرانسه خواهد شد، در فرانسه و در قطارهای جمعی در جلوی چشم همه به زنی تجاوز کردند و مردم آنجا نسبت به این اقدام بی تفاوت بودند که از آن پس دولت فرانسه برای همچین افرادی که در مقابل تجاوزها بی تفاوت باشند، جریمه 7 هزار یورویی و سه ماه زندان را تصویب کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.