عزاداری های محرم باید ارزشی و اعتقادی برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رضایی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان گفت: عزاداری های محرم باید به صورت ارزشی و اعتقادی برگزار شود و اسباب سوءاستفاده را دست دشمن ندهد.

حجت الاسلام عبدالله رضایی نسب در مراسم استقبال از محرم در شهر شادگان افزود: باید هدف اصلی نهضت امام حسین(ع) که همانا احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده به خوبی برای عزاداران تبیین شود تا جلوی برخی از نابه سامانی‌ها در انتقال پیام اصلی نهضت عاشورا گرفته شود.

وی به برخی رفتارها، نگرش‌ها و حرکت‌های غلط در عزاداری‌ها که اسباب سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آورد، اشاره کرد و گفت: ما نباید با برخی حرکت‌های نامناسب و غیرمنطقی بهانه به دست دشمن بدهیم تا نامحرمان اسلام و مکتب حسینی بخواهند علیه این حریم ارزشمند تبلیغات منفی به راه اندازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان افزود: گریه برای امام حسین‌(ع) و عزاداری برای آن حضرت بالاترین معرفت و بیعت مجدد با آرمان، فلسفه و پیام ابا عبدالله‌الحسین(ع) است که همواره به اعتلای شیعه و عظمت روزافزون او کمک می‌کند.

حجت الاسلام رضایی نسب از عزاداری‌ها و آیین‌های ماه محرم به عنوان زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ حماسی، ارزشی و اعتقادی جامعه یاد کرد و گفت: ما در ماه محرم بهتر می‌توانیم از مدرسه عشق حسینی برای ترویج و تبلیغ کارهای اعتقادی، معنوی و اسلامی استفاده کنیم.

وی افزود: درسی که عاشورا و قیام امام حسین(ع) به ما می دهد درس هدایت گری، هدایت پذیری، بصیرت و روشنگری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از انقلاب عاشورای حسینی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل و با حمایت و پشتوانه ملت ایران به پیروزی رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.