همه دستگاه ها، پلیس را در تامین امنیت پایدار کمک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ابراهیمی پورامام جمعه آبادان گفت:پلیس به تنهایی نمی تواند امنیت پایدار جامعه را تامین کند و در تحقق این مهم، همه دستگاه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باید در عرصه حضور و مشارکت فعال داشته باشند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته آبادان در مصلای ثامن الائمه، با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، با تبریک هفته نیروی انتظامی به دیدار اخیر فرماندهان این نیرو با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود:معظم له در آن نشست از امنیت به عنوان رکن اصلی پیشرفت جامعه در همه عرصه ها یاد کردند.

وی گفت:بر اساس گزارش فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، بیکاری عامل اصلی ارتکاب جرم در جامعه است، لذا برای تامین امنیت در جامعه باید برای حل این مشکل فکر و تدبیر اساسی کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود:دیگر دستگاه های مسئول تامین اشتغال شهرستان باید به عرصه آمده و با کار جهادی، در تامین شغل جوانان و متقاضیان شغل گام بردارند و اینگونه نباشد که تنها پلیس را در عرصه تامین امنیت مسئول بدانیم.

وی بر راه اندازی کارگاه های کوچک اشتغالزایی در شهرستان و حمایت عملی از کارآفرینان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تاکید کرد.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنانش گرفتن روحیه جهاد و مقاوت از مردم را از ترفندهای دشمن در زمان کنونی خواند و گفت:اگر دفاع جانانه و ایثارگری رزمندگان و شهیدان دفاع مقدس در برابر دشمن متجاوز نبود، امنیت و آسایش کنونی کشور نیز محقق نمی شد.

وی افزود:استکبار از هر عرصه و فضایی برای رسوخ به تفکر نسل جوان استفاده می کند و فضای مجازی به عنوان یکی از عرصه های فعالیت دشمن برای بدبین کردن مردم و جوانان به نظام جمهوری اسلامی مطرح است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف و به سرانجام رسیدن موضوع حقوق های نامتعارف، گفت:مردم انتظار دارند که این موضوع به صورت شفاف و صریح اطلاع رسانی شده و افرادی که غیر قانونی، حقوقی از بیت المال دریافت کرده اند نیز به دست قانون سپرده شوند.

امام جمعه آبادان افزود:مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات و تاکیدات فراوان خود از دستگاه های مسئول خواسته اند که این موضوع به صورت شفاف اطلاع رسانی شود.

وی از برگزار کنندگان آیین شیرخوارگان حسینی در کشور و استان خوزستان و شهرستان آبادان تجلیل کرد و یاد و خاطره سردار شهید حاج حسین همدانی را به عنوان رزمنده خستگی ناپذیر، ولایتمدار و بصیر گرامی داشت.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.