سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

استفاده فدراسیون بوکس از ظرفیت مسابقات بین المللی آبادان

فدراسیون بوکس از ظرفیت مسابقات بین المللی آبادان استفاده کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: فدراسیون بوکس بایستی از ظرفیت برگزاری مسابقات بین المللی ۵ مهر شکست حصر آبادان به بهترین نحو ممکن بهره ببرد.

فرامرز کیانی زاده در حاشیه آئین افتتاحیه مسابقات بوکس بین المللی ۵ مهر شکست حصر آبادان افزود: این مسابقات چند سالیست که با پیش بینی برگزاری مسابقات در رده بین المللی برگزار می شود اما در برخی از سالها و بنا به دلائلی مسابقات در سطح کشوری، منطقه ای و استانی نیز برگزار شده است.

وی گفت:  یکی از مسائل مورد تاکید ما برگزاری مرتب و در سطح بین المللی مسابقات پیش بینی شده بود که مسابقات بین المللی بوکس ۵ مهر شکست حصر آبادان یکی از آن موارد بود لذا از سه سال پیش مسابقات را آغاز و نخستین دوره آن نیز به طور رسمی دو سال پیش برگزار شد.

به گفته وی سال گذشته به رغم مهیا بودن تمامی شرایط از سوی فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان اما مکاتبات ما با فدارسیون بوکس در خصوص برگزاری مسابقات بنا به دلائلی که اگر لازم شد آن ها را و یکسری ایرادات دیگر که به این فدراسیون وارد است و فرماندار مهیا شد اما متاسفانه به رغم مکاتباتی که با فدراسیون انجام شد و بنا به دلائلی که اگر لازم شد آن را و یکسری ایرادات دیگر به این فدراسیون را مطرح می کنم، مسابقات برگزار نشد.

کیانی زاده افزود: متاسفانه مسابقات بین المللی بوکس گرامیداشت شکست حصرآبادان که می توانست زمینه ای برای توسعه بوکس در استان و کشور، استعداد یابی و محکی برای بوکسورهای شهرستان، استان و کشور با حضور بوکسورهای خارجی اتفاق بیفتد، اتفاق نیفتاد و مسابقات در سال گذشته برگزار نشد .

مدیر کل روزش و جوانان خوزستان گفت: امسال نیز از چندماه پیش مکاتبات و پیگیریهای خود را از شهرستان و استان با فدراسیون انجام دادیم و در زمان حاضر نیز ۱۱۰ بوکسور در قالب تیمهایی از کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، داغستان، قرقیزستان، سوریه و آبادان و تیمهای داخلی خوزستان، تهران، توابع تهران، مرکزی، مازندران، سیستان و بلوچستان، اردبیل و فارس  در این مسابقات حضور دارند که البته با احتساب کادر اجرایی و داوری حاضران در این مسابقات در مجموع ۲۰۰ نفر خواهند بود.

کیانی زاده ابراز امیدواری کرد تا این مسابقات به طور سالانه و در سطح بین المللی و هر سال نیز بهتر از قبل برگزار شود تا جایی برسد که شاهد برگزاری مسابقات در سطح آسیایی و جهانی تحت عنوان مسابقات بوکس گرامیداشت شکست حصر آبادان باشیم.

وی گفت: ظرفیت و پتانسیل برگزاری مسابقات در سطح آسیایی و حتی جهانی در سطح منطقه آزاد اروند وجود دارد که می تواند برای شهرستان، استان و کشور نیز فوایدی را نیز در پی داشته باشد.

کیانی زاده با قدردانی از اداره ورزش و جوانان آبادان، هیئت بوکس شهرستان و حمایتها و مساعدتهای منطقه آزاد اروند  در فراهم سازی شرایط برگزاری این مسابقات در آبادان افزود: با توجه به ظرفیت منطقه آزاد اروند از هم اکنون می توان برای برگزاری این مسابقات در سالهای بعد نیز برنامه ریزی کرد.

وی گفت: با توجه به برگزاری مسابقات بین المللی بوکس تحت عنوان جشنواره مهر اروند امسال نیز سومین دوره خود را برگزار کرده است، می تواند در سالهای آتی و با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند این مسابقات برگزار و استمرار داشته باشد.

به گفته وی جشنواره مهر اروند حرکتی بسیار خوب و بی نظیری است که می تواند الگویی برای ورزشهای همگانی و قهرمانی در کشور باشد.

 کیانی زاده با اشاره به برگزاری مسابقات کلاس داوری در جهت ستاره دار شدن مربیان ملی کشور در کنار برگزاری این مسابقات گفت: نحوه برگزاری این کلاسها نیز جای سوال و ابهام دارد به ویژه برای خوزستانی ها که اجازه دهید توضیحات کامل تر در خصوص ابهامات موجود در برگزاری این دوره از کلاسهای داوری و اعتراضات و انتقادات خود به فدراسیون را در روزهای آتی عنوان کنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.