سطح بالای مسابقات بوکس آبادان بوکسورها را با انگیزه تر کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛عوض بایو بیلانست سرمربی تیم ملی بوکس قزاقستان گفت: میزبانی خوب رقابت های بین المللی بوکس آبادان باعث شده بوکسورها برای رقابت با حریفان خود با انگیزه بیشتری روی رینگ بروند.

عوض بایو بیلانست افزود: مسابقات بین المللی بوکس گرامیداشت شکست حصر آبادان به تیم ما کمک می کند تا با آمادگی بیشتری در مسابقات جهانی حاضر شویم.

وی با بیان اینکه شرکت بوکسورهای قزاقستان در این تورنمنت بین المللی می تواند سبب تقویت این تیم شود، گفت: با توجه به اینکه تا برگزاری رقابتهای جهانی زمان زیادی باقی نمانده، شرکت در این مسابقات سبب ارتقای سطح آمادگی بوکسورها می شود.

سرمربی تیم ملی بوکس قزاقستان با اشاره به پتانسیل بالای بوکسورهای کشورش و اینکه بوکس قزاقستان یکی از قطب های اصلی این رشته در جهان به شمار می رود، افزود: حضور در چنین تورنمنت هایی به پیشرفت و ارتقای سطح بازیهای بوکسورهای قزاقستانی کمک می کند و به طور قطع ما از میان این بوکسورها، نفراتی را برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب می کنیم.

بیلانست گفت: در این تورنمنت تیم ها و بوکسورهای خوبی از آسیا و اروپا شرکت دارند و رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی در میان تیمها وجود دارد.

وی افزود: سطح مسابقات تا نیمه نهایی بسیار بالا بوده و مبارزات بسیار نزدیکی بین بوکسورها در حال انجام است.

سرمربی تیم ملی بوکس قزاقستان ، از میزبانی بسیار خوب سازمان منطقه آزاد اروند قدردانی کرد.

شانزدهمین دوره مسابقات بین المللی بوکس گرامیداشت شکست حصر آبادان از روز پنجشنبه هفته گذشته با حضور ۶ تیم خارجی شامل سوریه، افغانستان، پاکستان، قزاقستان، داغستان و عراق و تیمهای داخلی خوزستان، آبادان، مرکزی، تهران، توابع تهران، مازندران ،سیستان و بلوچستان و فارس آغاز و تا فردا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.