آبادان؛

آغازسومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند در آبادان

سومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند درآبادان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ پیمان ادیبی رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: این جشنواره تحت عنوان «حماسه شکست حصر آبادان» و با همکاری همه جانبه سازمان منطقه آزاد اروند آغاز شد.

ادیبی  افزود: سومین دوره این جشنواره همزمان با ولادت امام رضا(ع) برابر با ۲۴ مردادماه امسال و با انجام رقابتهای شطرنج شهرمانی استان آغاز شد.

وی با اشاره به حضور ۴۲ هیئت ورزشی در سومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند گفت: بیش از ۶۰ رویداد ورزشی و فرهنگی در سطوح مختلف ورزشی اعم از استانی، کشوری و بین المللی در این جشنواره انجام می شود که برگزاری مسابقات بین المللی بوکس شکست حصر آبادان مهمترین این رویدادها به شمار می رود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به اینکه در هر روز از برگزاری، این مسابقات به نام یکی از شهدای محوری شهرستان آبادان نامگذاری شده است، افزود: معرفی قهرمانان واقعی به نوجوانان و جوانان که همانا شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند از جمله اهداف نامگذاری روزهای برگزاری مسابقات به نام شهدا است.

ادیبی گفت: سومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند پنجشنبه یازدهم شهریورماه جاری راس ساعت ۲۰ در محل سالن ولیعصر(عج) مجموعه ورزشی مرحوم دهداری به طور رسمی افتتاح می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.