سومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند درآبادان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ پیمان ادیبی رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: این جشنواره تحت عنوان «حماسه شکست حصر آبادان» و با همکاری همه جانبه سازمان منطقه آزاد اروند آغاز شد.

ادیبی  افزود: سومین دوره این جشنواره همزمان با ولادت امام رضا(ع) برابر با ۲۴ مردادماه امسال و با انجام رقابتهای شطرنج شهرمانی استان آغاز شد.

وی با اشاره به حضور ۴۲ هیئت ورزشی در سومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند گفت: بیش از ۶۰ رویداد ورزشی و فرهنگی در سطوح مختلف ورزشی اعم از استانی، کشوری و بین المللی در این جشنواره انجام می شود که برگزاری مسابقات بین المللی بوکس شکست حصر آبادان مهمترین این رویدادها به شمار می رود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به اینکه در هر روز از برگزاری، این مسابقات به نام یکی از شهدای محوری شهرستان آبادان نامگذاری شده است، افزود: معرفی قهرمانان واقعی به نوجوانان و جوانان که همانا شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند از جمله اهداف نامگذاری روزهای برگزاری مسابقات به نام شهدا است.

ادیبی گفت: سومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند پنجشنبه یازدهم شهریورماه جاری راس ساعت ۲۰ در محل سالن ولیعصر(عج) مجموعه ورزشی مرحوم دهداری به طور رسمی افتتاح می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.