سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

افزایش امنیت در ایران با پیشرفت صنعت دفاعی

پیشرفت صنعت دفاعی امنیت را در ایران افزایش می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛خطیب جمعه آبادان گفت: یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی امنیت است و با پیشرفت صنعت دفاعی این امنیت تقویت می شود.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه دوم نماز جمعه آبادان افزود: یکی از ارکان اصلی و مهم در نظام اسلامی ایران تامین امنیت است و این مهم با پیشرفت روز افزون صنعت دفاعی شکل می گیرد.

وی گفت: امروز توان دفاعی و پیشرفت های این صنعت در جمهوری اسلامی ایران به نقطه ای رسیده که به مهمترین عامل بازدارنده در مقابل حمله دشمنان تبدیل شده است.

خطیب جمعه آبادان افزود: این حق ملت ایران است که از تجهیزات نظامی پیشرفته بهره مند باشد چرا که با چنین شرایطی تهدید دشمن بی اثر خواهد بود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: ما باید همیشه خود را برای مقابله با دشمن آماده کنیم و توان دفاعی خود را بالا ببریم، آمریکا تمام تلاش خود را می کند که به توان دفاعی ایران و قدرت نظامی ما لطمه بزند اما راه بجایی نمی برد.

وی به سالروز به آتش کشیدن مسجد الاقصی به دست رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: شیطان از مسجد می هراسد و امروز بزرگترین شیطان در جهان آمریکاست و به تبع آن مزدوران آمریکایی هم از مسجد می ترسند.

وی در ادامه به روز جهانی مسجد در 31 مردادماه نیز اشاره کرد و با بیان اینکه مسجد ظرفیت بسیار بالایی دارد و در گذشته بسیاری از امور که اکنون توسط نهادهایی همچون دادگستری و دانشگاه انجام می شود در مسجد انجام می شد افزود:باید مساجد را به پایگاه های تربیت اسلامی تبدیل کنیم.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به چهارم شهریورماه به عنوان روز کارمند گفت: بسیاری از کارمندان از قشر متوسط جامعه اند و باید به وضعیت آنها رسیدگی شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور خواستار حمایت از مسئولان جهادی شد و افزود: متاسفانه برخی مدیران درگیر مسائل سیاسی شده و جهادی عمل کردن را فراموش کرده اند و گاهی نیز مدیران جهادی به دلیل سیاسی نبودن برکنار می شوند در صورتی که باید چنین مدیرانی حمایت شوند.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.