ترویج و عادی سازی موسیقی جایز نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حجت‌الاسلام سید نبی موسوی امام جمعه خرمشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان با تبریک هفته دولت، گفت: شهادت شهیدان رجایی و باهنر را که در سال 60 به دست سفاکان و خود فروختگان انجام شد را گرامی می‌داریم، خدمت خالصانه این‌چنین افراد باعث زنده شدن یاد و خاطره آنها در دل مردم می‌شود و متاسفانه ما از وجود آنها بی‌بهره هستیم.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی افزود: براساس فتوای مقام معظم رهبری، ترویج و عادی سازی موسیقی جایز نیست، اما بحث کنسرت ها امروزه به صورتی داغ شده است که گویا دغدغه‌ای جز برگزاری آن وجود ندارد.

وی  گفت: کسانی که به‌دنبال موسیقی هستند، آیا برای یک بار هم دلشان به حال حجاب دختران سوخته است، به تعبیر وزیر کشور تنها یک درصد از کنسرت‌ها تعطیل شده است، باید برای این یک درصد یا اینکه باید برای کارخانه‌های تعطیل شده دل سوزاند.

امام جمعه خرمشهر با تأکید بر اینکه باید به جای ولنگاری باید در امور کارخانه‌های تعطیل شده سرمایه‌گزاری کرد، افزود: بیمارستان 220 تخت‌خوابی شهید عبدالرضا موسوی و بیمارستان فوق تخصصی قلب حضرت ولی‌عصر(عج) از کارهای خوب در شهرستان است که نمونه‌ای مانند آن نیست.

موسوی گفت: با توجه به شعار سال و توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی، همه ما باید دست در دست هم دهیم و کارها را انجام دهیم.

وی افزود: اگر 10 هزار هکتار زمین کشاورزی از طرح مقام معظم رهبری به مرحله تولید برسد، بخش عمده از مشکلات شهرستان از جمله اشتغال حل و رفع خواهد شد.

امام جمعه خرمشهر گفت: من و همه مسئولان به دنبال تعریف پروژه برای شرکت تاسیسات دریایی هستیم و اگر تا دو ماه آینده پروژه‌ای برای این شرکت تعریف نشود، حدود هزار کارگر از کار بیکار خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.